
منجمهای مربییاب
سرکار خانم حاجیان از فعالین حلقهی میانی در راستای شناسایی ظرفیتهایی برای مربی بودن از روش «بانک اطلاعاتی» و «فراخوان» و «رصد افراد شرکتکننده در مراسم و مراکز مذهبی» استفاده کرده و اینگونه بیان میکنند:
ایدهی ما برای رشد نیرو در مقطع متوسطه اول دوم به یک مدل از کار تربیتی منجر شده است؛ مدل حلقات تربیتی که به فراخور هر تعداد از دانشآموزان مستعد و علاقهمند، نیازمند مربی هستیم.
برای دسترسی به افرادی که امکان مربی شدن دارند ما چند راه داریم؛ یکی اینکه اصلاً از فارغالتحصیلان خودمان استفاده کنیم. درسشان تمام شده و به دانشگاه یا حوزه رفتهاند و تحصیلات دانشگاهی و حوزوی دارند و دوباره به مجموعه برمیگردند. یکسری هم از طریق فراخوانهایی که به حوزه و نهادهای فرهنگی میدهیم شناسایی میشوند. همچنین در جمعهای مذهبی و فرهنگی و جمعهایی که میتوان نیروها را در آن جا شناسایی و جذب کرد نیز تبلیغات میکنیم.
نیروهای داوطلب را شناسایی میکنیم، مصاحبه و گزینش انجام میشود و بعد انشاءالله به حلقه مربیانمان ورود پیدا میکنند.
