تو چرا نه؟
2- اقناع‌سازی

تو چرا نه؟

سرکار خانم مروجی از فعالین حلقه‌ی میانی در راستای اقناع فعالین فرهنگی برای همراهی در طرح رضوان از تکنیک «استفاده از مثال‌ها و تجارب عملیاتی در موضوع» و « حلاوت اثرگذاری» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

بعضا با افرادی مرتبط می‌شویم که خود مجموعه‌دار هستند و در عرصه میدان‌داری ید طولایی دارند.

وقتی افراد را شناسایی می‌کنیم و راغب می‌شوند، خودم به جلسات و مجموعه‌هایشان می‌روم. هم به کار آشنا می‌شوند و هم بعضاً می‌بینند و  می‌شنوند که کسانی که با من کار کرده‌اند، نسبت به ۶ ماه قبل خودشان توانمندتر شده‌اند؛ هم از نظر گفتمانی و هم از نظر ظرفیتی که برای کار تشکیلاتی پیدا کرده‌اند. این باعث می‌شد که دیگران هم گرایش پیدا کنند و بیایند و هم‌گام شوند.

مجری طرح:
تصویر آواتار عشرت مروجی
خانم عشرت مروجی
8 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
هر مناسبت، یک فرصت تبیینی هر مناسبت، یک فرصت تبیینی 5- توانمندسازی
با توجه به اینکه عامه مردم را به میدان آورده‌بودیم، به صورت ملموسی نیاز داشتیم که افراد را توانمند کنیم. باید در جه...
ما کمک می‌خواهیم! ما کمک می‌خواهیم! 1- شناسایی
خیلی از اتفاقاتی که در ادامه کار رقم خورد، حاصل برخورد ما با چالش‌ها و مشکلات گوناگون در طول مسیر بود و به همین واس...
مسجد؛ مرکز توسعه اجتماعی مسجد؛ مرکز توسعه اجتماعی 4- عملیات
 سعی کردم درمسجدمحله‌مان برای خانم‌ها کارگروه‌هایی را ایجاد کنیم. پیشران این حرکت باید به نظرم این‌ها خانم‌هایی می‌...
فراخوان فراخوان 1- شناسایی
برای پیاده‌سازی الگوی محله مهربانی در محلات جدید در بدو ورود ابتدا با معتمدین محل ارتباط می‌گرفتم و سپس از طریق آنا...
مسجد؛ پایگاه حرکت مسجد؛ پایگاه حرکت 1- شناسایی
 درمسجدمحله‌مان کار می‌کنم؛ سعی کردیم برای خانم‌ها کارگروه‌هایی را ایجاد کنیم. این‌ها خانم‌هایی بودند که نمازگزار ب...