تو چرا نه؟
2- اقناع‌سازی

تو چرا نه؟

سرکار خانم مروجی از فعالین حلقه‌ی میانی در راستای اقناع فعالین فرهنگی برای همراهی در طرح رضوان از تکنیک «استفاده از مثال‌ها و تجارب عملیاتی در موضوع» و « حلاوت اثرگذاری» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

بعضا با افرادی مرتبط می‌شویم که خود مجموعه‌دار هستند و در عرصه میدان‌داری ید طولایی دارند.

وقتی افراد را شناسایی می‌کنیم و راغب می‌شوند، خودم به جلسات و مجموعه‌هایشان می‌روم. هم به کار آشنا می‌شوند و هم بعضاً می‌بینند و  می‌شنوند که کسانی که با من کار کرده‌اند، نسبت به ۶ ماه قبل خودشان توانمندتر شده‌اند؛ هم از نظر گفتمانی و هم از نظر ظرفیتی که برای کار تشکیلاتی پیدا کرده‌اند. این باعث می‌شد که دیگران هم گرایش پیدا کنند و بیایند و هم‌گام شوند.

مجری طرح:
تصویر آواتار عشرت مروجی
خانم عشرت مروجی
8 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
مردم برای مردم مردم برای مردم 4- عملیات
ما در محلات مختلف با راهنمایی‌های حاج‌آقا حسین آبادی و پیاده‌سازی الگوی محله مهربانی توانستیم افراد دغدغه‌مند و فعا...
جوانه‌های ترک اعتیاد جوانه‌های ترک اعتیاد 4- عملیات
در مجمع خیرین هدف ما شناسایی و ایجاد گروه‌های جهادی‌ست تا آنها را تقویت کنیم که هر کدام بتوانند در محله یا موضوع مو...
استراتژی درست رو پیدا کن استراتژی درست رو پیدا کن 2- اقناع‌سازی
پس از اینکه تعداد نوجوانان در گروه دخترانه‌ی بصیرا زیاد شد، نیاز به مربی بیشتر داشتیم. هر چه با دوستان خودمان صحبت...
اقناع برای آغازی ساده اقناع برای آغازی ساده 2- اقناع‌سازی
 بانوان در خانواده‌ها نقش کلیدی‌تر و اثرگذارتری دارند. یکی از کارهای خوبی که با کمک آن‌ها انجام شد، حذف رسم بی‌پایه...
به دنبال کنشگر به دنبال کنشگر 1- شناسایی
ما به حاشیه شهر کرمان رفت و آمد می‌کردیم و نیازمندان را شناسایی کرده بودیم و لیستشان را داشتیم. لذا شروع کردیم به ا...