تو چرا نه؟
2- اقناع‌سازی

تو چرا نه؟

سرکار خانم مروجی از فعالین حلقه‌ی میانی در راستای اقناع فعالین فرهنگی برای همراهی در طرح رضوان از تکنیک «استفاده از مثال‌ها و تجارب عملیاتی در موضوع» و « حلاوت اثرگذاری» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

بعضا با افرادی مرتبط می‌شویم که خود مجموعه‌دار هستند و در عرصه میدان‌داری ید طولایی دارند.

وقتی افراد را شناسایی می‌کنیم و راغب می‌شوند، خودم به جلسات و مجموعه‌هایشان می‌روم. هم به کار آشنا می‌شوند و هم بعضاً می‌بینند و  می‌شنوند که کسانی که با من کار کرده‌اند، نسبت به ۶ ماه قبل خودشان توانمندتر شده‌اند؛ هم از نظر گفتمانی و هم از نظر ظرفیتی که برای کار تشکیلاتی پیدا کرده‌اند. این باعث می‌شد که دیگران هم گرایش پیدا کنند و بیایند و هم‌گام شوند.

مجری طرح:
تصویر آواتار عشرت مروجی
خانم عشرت مروجی
4 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
انتشار فعالیت، انتقال دغدغه انتشار فعالیت، انتقال دغدغه 2- اقناع‌سازی
ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. ا...
مردم برای مردم مردم برای مردم 4- عملیات
ما در محلات مختلف با راهنمایی‌های حاج‌آقا حسین آبادی و پیاده‌سازی الگوی محله مهربانی توانستیم افراد دغدغه‌مند و فعا...
رئیس‌جمهور کشور کریم‌آباد رئیس‌جمهور کشور کریم‌آباد 2- اقناع‌سازی
ما به دنبال این بودیم تا برای روستا شعاری درست کنیم که به مردم بگوییم کوچک بودنمان مایه افتخار است، نه مایه شرم و خ...
تجملات یا آبادانی تجملات یا آبادانی 2- اقناع‌سازی
حل بسیاری از مشکلات اجتماعی منوط به حذف برخی هزینه‌های اضافه‌ای بود که صرف تجملات می‌شد. فرهنگ‌ها و رسومی که ضرورتی...
اعتماد به کارایی اعتماد به کارایی 2- اقناع‌سازی
برای طرح یک‌جا کشتی، در مرحله اول، سه نفر از کشاورزان به ما پیوستند که یکی از آن‌ها پدر خودم بود. بعد هم شش نفر دیگ...