تو چرا نه؟
2- اقناع‌سازی

تو چرا نه؟

سرکار خانم مروجی از فعالین حلقه‌ی میانی در راستای اقناع فعالین فرهنگی برای همراهی در طرح رضوان از تکنیک «استفاده از مثال‌ها و تجارب عملیاتی در موضوع» و « حلاوت اثرگذاری» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

بعضا با افرادی مرتبط می‌شویم که خود مجموعه‌دار هستند و در عرصه میدان‌داری ید طولایی دارند.

وقتی افراد را شناسایی می‌کنیم و راغب می‌شوند، خودم به جلسات و مجموعه‌هایشان می‌روم. هم به کار آشنا می‌شوند و هم بعضاً می‌بینند و  می‌شنوند که کسانی که با من کار کرده‌اند، نسبت به ۶ ماه قبل خودشان توانمندتر شده‌اند؛ هم از نظر گفتمانی و هم از نظر ظرفیتی که برای کار تشکیلاتی پیدا کرده‌اند. این باعث می‌شد که دیگران هم گرایش پیدا کنند و بیایند و هم‌گام شوند.

مجری طرح:
تصویر آواتار عشرت مروجی
خانم عشرت مروجی
8 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
مسجد؛ مرکز توسعه اجتماعی مسجد؛ مرکز توسعه اجتماعی 4- عملیات
 سعی کردم درمسجدمحله‌مان برای خانم‌ها کارگروه‌هایی را ایجاد کنیم. پیشران این حرکت باید به نظرم خانم‌هایی می‌بودند ک...
کوچه به کوچه روضه کوچه به کوچه روضه 4- عملیات
ما در محلات خود سه چهار هیئت بزرگ داریم. در تیم جوانان پایگاه بسیج ما چند مداح خوب وجود دارد از اول محرم تا پایان ص...
همایش خودباوری همایش خودباوری 2- اقناع‌سازی
در ابتدای کار دو تا همایش راه انداختیم که مردم ما را بشناسند. به علاوه در یک سری از افراد غرور و خودبینی زیاد بود و...
شده، پس بازم می‌شه شده، پس بازم می‌شه 2- اقناع‌سازی
بعد از اجرای موفق طرح یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی و یک‌جا‌کشتی، تصمیم به اجرایی‌کردن مرحله دوم طرح؛ یعنی حذف محصو...
گفت‌وگو با جوانان گفت‌وگو با جوانان 2- اقناع‌سازی
ما برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال برای خانم‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست در محله پنجشیر زیرساخت‌هایی را بوجود آوردیم...