فراخوان موکب رسانهای
آقای مهرزاد از حلقههای میانی فعال، در راستای شناسایی افرادی که توانایی کار رسانهای دارند از تکنیک «فراخوان» استفاده کرده و اینگونه بیان میکنند:
ما موکبی رسانهای به نام فجر تشکیل دادیم که چهار نفر عضو داشت. در ابتدا برای شناسایی افرادی که در فعالیتهای رسانهای ما را همراهی کنند، فراخوان دادیم تا کسانی که توانایی کار رسانهای دارند، اعلام کنند.
افرادی که آمدند، هنرمند یا کارگردان صداوسیما بودند، این افراد هزینه خودشان را میدادند و هزینه دیگران را هم تقبل میکردند. چون اعضا خودشان آمده بودند لذا چالشی به عنوان فعالان این عرصه وجود نداشت، اگر چالشی هم بود مربوط به دستگاه حاکمیتی بود.
کار ما متوقف به اربعین نشد. بعضی از کارها در صداوسیما نیز پخش شد، علت اینکه کار رسانهای ما مورد توجه واقع شد، این بود که به زبان خود مردم تهیه شدهبود و خود مردم هم آن را پوشش رسانهای میدادند که اینگونه زیباتر میشد.