موکب رسانه‌ای فجر

موکب رسانه‌ای فجر

موکب رسانه‌ای فجر در سال ۹۶ با هدف پوشش و انعکاس رویداد عظیم اربعین با چهار نفر اعضا تشکیل می‌شود. در ادامه با انتشار فراخوان، افرادی که توانایی کار رسانه‌ای دارند را جذب می‌کنند. پس از مدتی از دل مجموعه موکب رسانه‌ای فجر چندین موسسه و گروه‌های رسانه‌ای بیرون می‌آید که در طول سال تولید محتواهای ارزشمند و فاخر برای جریان انقلاب اسلامی، مسائل مذهبی و مکتبی انجام می‌دهند.

دسته‌بندی موضوعی:
تبلیغ
مجری طرح:
آقای مهرزاد
محل اجرای طرح:
سمنان
تعداد تجربه‌ها:
2 تجربه در 2 مرحله
تجربه‌های مرتبط با این طرح:
مرحله 1: شناسایی
فراخوان موکب رسانه‌ای
فراخوان موکب رسانه‌ای
ما موکب رسانه‌ای به نام فجر تشکیل دادیم که ۴ نفر عضو داشت. در ابتدا برای شناسایی فراخوان دادیم، کسانی که توانایی کار رسانه‌ای دارند، اعلام ک...
مشاهده تجربه
مرحله 4: عملیات
موکب رسانه‌ای فجر
موکب رسانه‌ای فجر
موکب رسانه‌ای فجر یک نمونه‌‌ی موفق از فعالیت‌های رسانه‌ای است که با پای کار آوردن نیروهای مردمی متخصص در حوزه رسانه، توانسته‌است فعالیت‌های...
مشاهده تجربه