لذت اثربخشی
2- اقناع‌سازی

لذت اثربخشی

سرکارخانم مروجی از فعالین حلقه‌ی میانی در توضیح فعالیت‌های خود در شاخه‌ی اقناع از تاثیر تسری «حلاوت اثرگذاری» به عنوان یک تکنیک، بیان می‌کنند:

به این نتیجه رسیده‌بودیم که فتنه‌ای که در کشور جریان داشته، هدفش آسیب زدن به دختران ماست و ما باید در این فتنه ی به اصطلاح زنانه، یک کار جدی و اثرگذار انجام دهیم. شاید هر روز به سه، چهار مدرسه می‌رفتم. با ۸ معلم شروع کردم. در پاسخ به شبهات موجود که معلمان دست به گریبانش بودند تقویت‌شان کردم. وقتی بقیه سایر معلمین وارد شدند و متوجه شدند که کارهایی را از پیش می‌بریم، آن‌ها نیز ترغیب شدند تا به صورت عملی پا به میدان بگذارند و در تبیین ابعاد فتنه برای دانش‌آموزان سهمی داشته‌باشند.

بعدها بیانیه گام دوم را به صورت جلسات حضوری و بعضاً جلسات مجازی برگزار کردیم. بعد از این‌که آنان در مسئله بیانیه گام دوم هم‌فهم شدند، به سراغ سخنرانی ۳/۱ حضرت آقا رفتیم و بعد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «یک گل، یک گل بهار شد» با 4 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار عشرت مروجی
خانم عشرت مروجی
8 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
یک گل، یک گل بهار شد یک گل، یک گل بهار شد 1- شناسایی
باید برای کارگروه‌های متعددی که تشکیل داده بودیم، نیروی انسانی پویا پیدا می‌کردیم. چون خودم مسئولیت یک هیأت را دارم...
آموزش برای تداوم آموزش برای تداوم 5- توانمندسازی
برای رشد و غنای دانش‌آموزانی که در فتنه ۱۴۰۱ به میدان آمده‌بودند، دو تا رویداد دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار کردم که...
بخاطر دوستی بخاطر دوستی 2- اقناع‌سازی
سال آخری بود که در انجمن اسلامی حضور داشتم که اغتشاشات ۱۴۰۱ اتفاق افتاد. دیدم حتی آن بچه‌های انقلابی در کلاس‌ها هم...
مدرسه فلسطین مدرسه فلسطین 4- عملیات
برای بسیاری از مردم، مقاومت درست روایت نشده و ما باید روایت صحیح را به مردم برسانیم. فهم دقیق مسئله فلسطین باعث می‌...
رویش ناگزیر جوانه‌ها رویش ناگزیر جوانه‌ها 4- عملیات
در سال ۱۴۰۱ و در آن فتنه منحوس، دریافتیم که واقعاً مدارس‌مان دیگر امکان برخورد با این همه شبهه و فجایعی که در حال ا...