بخاطر دوستی
2- اقناع‌سازی

بخاطر دوستی

سرکار خانم شریعتی از فعالین حلقه‌میانی برای اقناع دانش‌آموزان در جهت تبیین از تکنیک «مدیریت حواس و احساسات مخاطب» استفاده کرده و بیان می‌کنند:

سال آخری بود که در انجمن اسلامی حضور داشتم که اغتشاشات ۱۴۰۱ اتفاق افتاد. دیدم حتی آن بچه‌های انقلابی در کلاس‌ها هم در حال تغییرند. تصمیم گرفتم بچه‌های انقلابی و متعهد و محجبه را جمع کنم و در زنگ تفریح مدرسه یک جلسه ۵ یا ۱۰ دقیقه‌ای فوری داشته‌باشیم و می‌گفتیم بچه‌ها! این کار و آن کار را انجام دهید.

 این گروه چون زمان اغتشاشات تشکیل شد بچه‌ها را با انگیزه بار آوردم. گفتم شما بچه‌هایی هستید که قرار است توانمند شوید و بتوانید به دوست‌ها و همکلاسی‌هایتان که تا کنون با خاطرات خوش در کنار هم تحصیل می‌کردید کمک کنید تا از دستمان نروند. بروید تبیین کنید تا دوستانی که به هم علاقه دارید از دست نروند. به کلاس می‌رفتند و با بچه‌ها صحبت می‌کردند، دوست می‌شدند و ارتباط می‌گرفتند و این آغاز مسیر بود.

این تجربه متعلق به طرح «نسل سوم در خط مقدم» با 4 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار شریعتی
خانم شریعتی
4 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
مدرسه فلسطین مدرسه فلسطین 4- عملیات
برای بسیاری از مردم، مقاومت درست روایت نشده و ما باید روایت صحیح را به مردم برسانیم. فهم دقیق مسئله فلسطین باعث می‌...
لذت اثربخشی لذت اثربخشی 2- اقناع‌سازی
به این نتیجه رسیده‌بودیم که فتنه‌ای که در کشور جریان داشته، هدفش آسیب زدن به دختران ماست و ما باید در این فتنه ی به...
آموزش برای تداوم آموزش برای تداوم 5- توانمندسازی
برای رشد و غنای دانش‌آموزانی که در فتنه ۱۴۰۱ به میدان آمده‌بودند، دو تا رویداد دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار کردم که...
دختران پیش‌ران دختران پیش‌ران 4- عملیات
به واسطه شغل معلمی، با بچه‌ها دوست می‌شدم و در مورد مسائل متعدد صحبت می‌کردیم و آن‌ها را به دورهمی، حلقه‌ و برنامه‌...
یک گل، یک گل بهار شد یک گل، یک گل بهار شد 1- شناسایی
باید برای کارگروه‌های متعددی که تشکیل داده بودیم، نیروی انسانی پویا پیدا می‌کردیم. چون خودم مسئولیت یک هیأت را دارم...