انتشار فعالیت، انتقال دغدغه
2- اقناع‌سازی

انتشار فعالیت، انتقال دغدغه

آقای حسین‌آبادی از فعالین حلقه‌ی میانی در جهت دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم از تکنیک «ایجاد عملیات‌های آزمایشی و نمونه» و «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. انتشار فعالیت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خودم و صفحات مختص هیئت و مرکز نیکوکاری انجام می‌گرفت. حتی مدتی از صفحه یک مداح معروف با تعداد زیاد دنبال‌کنندگان برای نشان دادن فعالیت‌های خود استفاده کردیم.

در معرفی محلات آنجا را بدنام نشان نمی‌دادیم؛ بلکه فیلمبرداری و عکاسی از ایستگاه‌ها یا فعالیت‌های جهادی، صورت می‌گرفت و ما فقط دلیل شکل‌گیری این اتفاقات را توضیح می‌دادیم. برای انتقال نیازهایمان از صفحات مداح‌های استانی که در کرمان شناخته شده بودند مثل آقای نظری، آقای کدخدایی، آقای پورشیخ و ... به طریقی استفاده می‌کردیم و پیام مورد نظرمان را انتقال می‌دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 13 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
14 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
روحانی اثرگذار روحانی اثرگذار 2- اقناع‌سازی
برای تغییر آداب و رسوم اشتباهی که از گذشته در بین اهالی وجود داشت: ابتدا به‌واسطه روحانی روستا و بزرگانی که حرفشان...
رئیس‌جمهور کشور کریم‌آباد رئیس‌جمهور کشور کریم‌آباد 2- اقناع‌سازی
ما به دنبال این بودیم تا برای روستا شعاری درست کنیم که به مردم بگوییم کوچک بودنمان مایه افتخار است، نه مایه شرم و خ...
گفت‌وگو با جوانان گفت‌وگو با جوانان 2- اقناع‌سازی
ما برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال برای خانم‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست در محله پنجشیر زیرساخت‌هایی را بوجود آوردیم...
شناسایی فعالین فرهنگی شهر شناسایی فعالین فرهنگی شهر 1- شناسایی
برای شناسایی افراد فعال و تاثیرگذار در راستای ایجاد تحول فرهنگی در شهر ابتدا با افرادی که به‌واسطه‌ی فعالیت‌های فره...
در دل محله در دل محله 2- اقناع‌سازی
در پاتوق محله سجاد پس از شناسایی و برقراری ارتباط با ظرفیت‌های انسانی و مکانی در محله می‌بایست از راه‌های مختلف اعت...