انتشار فعالیت، انتقال دغدغه
2- اقناع‌سازی

انتشار فعالیت، انتقال دغدغه

آقای حسین‌آبادی از فعالین حلقه‌ی میانی در جهت دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم از تکنیک «ایجاد عملیات‌های آزمایشی و نمونه» و «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. انتشار فعالیت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خودم و صفحات مختص هیئت و مرکز نیکوکاری انجام می‌گرفت. حتی مدتی از صفحه یک مداح معروف با تعداد زیاد دنبال‌کنندگان برای نشان دادن فعالیت‌های خود استفاده کردیم.

در معرفی محلات آنجا را بدنام نشان نمی‌دادیم؛ بلکه فیلمبرداری و عکاسی از ایستگاه‌ها یا فعالیت‌های جهادی، صورت می‌گرفت و ما فقط دلیل شکل‌گیری این اتفاقات را توضیح می‌دادیم. برای انتقال نیازهایمان از صفحات مداح‌های استانی که در کرمان شناخته شده بودند مثل آقای نظری، آقای کدخدایی، آقای پورشیخ و ... به طریقی استفاده می‌کردیم و پیام مورد نظرمان را انتقال می‌دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 12 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
13 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
اعتمادسازی اعتمادسازی 2- اقناع‌سازی
در ابتدا افراد معتمد و فعال منطقه را جمع و جلسه گذاشتیم و بررسی کردیم که اگر بخواهیم به صورت محله محوری کار کنیم کد...
کوچه به کوچه روضه کوچه به کوچه روضه 4- عملیات
ما در محلات خود سه چهار هیئت بزرگ داریم. در تیم جوانان پایگاه بسیج ما چند مداح خوب وجود دارد از اول محرم تا پایان ص...
پاتوق محله سجاد پاتوق محله سجاد 4- عملیات
از سال ۱۳۸۹ با تعدادی از نوجوان‌ها وارد مسجد محله سجاد شدیم، مسجد محله سجاد یکی از فعال‌ترین مساجد شهر مشهد بود، ام...
رویدادی برای اقناع رویدادی برای اقناع 2- اقناع‌سازی
ما طرح پاتوق محله‌ی سجاد را تا اینجا پیش بردیم که ظرفیت‌های محله را شناسایی و هر کدام را با توجه به استعداد و توانا...
کشف استعداد کشف استعداد 1- شناسایی
ایام کرونا بود و از مراسم محرم مثل همیشه استقبال نمی‌شد، در این زمان ما پویش پیام عاشورا را راه‌اندازی کردیم. به ای...