انتشار فعالیت، انتقال دغدغه
2- اقناع‌سازی

انتشار فعالیت، انتقال دغدغه

آقای حسین‌آبادی از فعالین حلقه‌ی میانی در جهت دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم از تکنیک «ایجاد عملیات‌های آزمایشی و نمونه» و «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. انتشار فعالیت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خودم و صفحات مختص هیئت و مرکز نیکوکاری انجام می‌گرفت. حتی مدتی از صفحه یک مداح معروف با تعداد زیاد دنبال‌کنندگان برای نشان دادن فعالیت‌های خود استفاده کردیم.

در معرفی محلات آنجا را بدنام نشان نمی‌دادیم؛ بلکه فیلمبرداری و عکاسی از ایستگاه‌ها یا فعالیت‌های جهادی، صورت می‌گرفت و ما فقط دلیل شکل‌گیری این اتفاقات را توضیح می‌دادیم. برای انتقال نیازهایمان از صفحات مداح‌های استانی که در کرمان شناخته شده بودند مثل آقای نظری، آقای کدخدایی، آقای پورشیخ و ... به طریقی استفاده می‌کردیم و پیام مورد نظرمان را انتقال می‌دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 12 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
13 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
مردم برای مردم مردم برای مردم 4- عملیات
ما در محلات مختلف با راهنمایی‌های حاج‌آقا حسین آبادی و پیاده‌سازی الگوی محله مهربانی توانستیم افراد دغدغه‌مند و فعا...
پای کار ولی جامعه پای کار ولی جامعه 2- اقناع‌سازی
پس از اینکه تعداد نوجوانان در گروه دخترانه‌ی بصیرا زیاد شد، نیاز به مربی بیشتر داشتیم. هر چه با دوستان خودمان صحبت...
ایجاد تحول فرهنگی در شهر ایجاد تحول فرهنگی در شهر 4- عملیات
در راستای ایجاد تحول فرهنگی در شهر ابتدا فعالین فرهنگی و افراد تاثیرگذار را شناسایی کردیم تا هر کدام در محلات خود ف...
حرمت نان و نمک حرمت نان و نمک 2- اقناع‌سازی
منطقه ما خیلی حساس است و مردم عملکرد ما را با دقت بالایی بررسی می‌کنند؛ اینکه از لحاظ اعتقادی در برخورد با پیروان د...
شده، پس بازم می‌شه شده، پس بازم می‌شه 2- اقناع‌سازی
بعد از اجرای موفق طرح یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی و یک‌جا‌کشتی، تصمیم به اجرایی‌کردن مرحله دوم طرح؛ یعنی حذف محصو...