انتشار فعالیت، انتقال دغدغه
2- اقناع‌سازی

انتشار فعالیت، انتقال دغدغه

آقای حسین‌آبادی از فعالین حلقه‌ی میانی در جهت دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم از تکنیک «ایجاد عملیات‌های آزمایشی و نمونه» و «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. انتشار فعالیت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خودم و صفحات مختص هیئت و مرکز نیکوکاری انجام می‌گرفت. حتی مدتی از صفحه یک مداح معروف با تعداد زیاد دنبال‌کنندگان برای نشان دادن فعالیت‌های خود استفاده کردیم.

در معرفی محلات آنجا را بدنام نشان نمی‌دادیم؛ بلکه فیلمبرداری و عکاسی از ایستگاه‌ها یا فعالیت‌های جهادی، صورت می‌گرفت و ما فقط دلیل شکل‌گیری این اتفاقات را توضیح می‌دادیم. برای انتقال نیازهایمان از صفحات مداح‌های استانی که در کرمان شناخته شده بودند مثل آقای نظری، آقای کدخدایی، آقای پورشیخ و ... به طریقی استفاده می‌کردیم و پیام مورد نظرمان را انتقال می‌دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 13 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
14 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
همگی در صحنه همگی در صحنه 4- عملیات
از زمانی که عضو شورا شدم بعضی درها برایم باز می‌شد ولی از طرف دیگر معایبی هم داشت مثلا همین که اجازه نمی‌دادند من ه...
شناسایی پلاک به پلاک شناسایی پلاک به پلاک 1- شناسایی
ما در محله‌ی خود برای شناسایی ظرفیت‌ها و نیروهای مستعد پلاک به پلاک پیش رفتیم تا آنها را در جهت خدمت به خود مردم فع...
مسجد؛ مرکز توسعه اجتماعی مسجد؛ مرکز توسعه اجتماعی 4- عملیات
 سعی کردم درمسجدمحله‌مان برای خانم‌ها کارگروه‌هایی را ایجاد کنیم. پیشران این حرکت باید به نظرم خانم‌هایی می‌بودند ک...
غدیر پر برکت غدیر پر برکت 4- عملیات
یکی دیگر از فعالیت‌های که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی انجام دادیم به این صورت بود که فراخوان زدیم و بیست میلیون ت...
آفتاب آمد دلیل آفتاب آفتاب آمد دلیل آفتاب 2- اقناع‌سازی
بعد از عضوگیری در باشگاه کشاورزان جوان، شروع به آموزش و توجیه افراد کردیم. آن زمان دیگر خودمان هم به روستا برگشته ب...