کنارتان هستیم
2- اقناع‌سازی

کنارتان هستیم

آقای حسین‌آبادی از فعالین از فعالین حلقه‌ی میانی برای جلب اعتماد مردم محله از تکنیک «ارائه خدمات» استفاده کرده و بیان می‌کنند:

در کرمان به این خاطر که زمین و ملک ارزانتر است، مهاجر زیاد دارد و به تبع خرده فرهنگ‌های آن نیز بیشتر است. ما زمانی می‌توانستیم با اینها ارتباط بگیریم و در فرهنگ مردم ورود بکنیم که اول اعتمادشان جلب شده باشد.

این جلب اعتماد، سخت بوجود می‌آمد. اول اینکه سعی کردیم برای معرفی خودمان با خدماتی که ارائه می‌دهیم و از طریق بچه‌هایی که جذب کردیم و فعالیت می‌کنند، اعلام بکنیم کنار شما هستیم. یک ساختار و ارگان خاص نیستیم که از شما بهره برداری بکنیم و برویم. هم‌محله خودتان هستیم و اینجا در کنار شما زندگی می‌کنیم. این کار خیلی در جلب اعتماد افراد تاثیر داشت.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 12 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
13 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
محافظین مرتع محافظین مرتع 2- اقناع‌سازی
میزان اشتغال به دامداری از اشتغال به کشاورزی در روستای ما بیشتر است. کریم‌آباد ۸۴۰۰ هکتار اراضی ملی دارد. یک قسمت ا...
رهنمود از رهبران محلی رهنمود از رهبران محلی 2- اقناع‌سازی
در ابتدای تشکیل باشگاه کشاورزان جوان، چون هنوز به خروجی ملموسی برای روستا نرسیده بودیم، کار سختی برای اقناع افراد و...
از مخالفت تا همراهی از مخالفت تا همراهی 2- اقناع‌سازی
جهادکشاورزی طرحی داشت به نام یکپارچه‌سازی اراضی که اگر ما طبق آن طرح، کشاورزیمان را در یک نقطه انجام می دادیم یا در...
شناسایی پلاک به پلاک شناسایی پلاک به پلاک 1- شناسایی
ما در محله‌ی خود برای شناسایی ظرفیت‌ها و نیروهای مستعد پلاک به پلاک پیش رفتیم تا آنها را در جهت خدمت به خود مردم فع...
دغدغه‌ی محلات پر آسیب دغدغه‌ی محلات پر آسیب 2- اقناع‌سازی
ما طرح رضوان و برگزاری روضه‌های خانگی را در محله‌های پر آسیب نیز اجرا کردیم بود. خیلی‌ها می‌ترسند وارد این محلات شو...