
لذت اثربخشی
سرکارخانم مروجی از فعالین حلقهی میانی در توضیح فعالیتهای خود در شاخهی اقناع از تاثیر تسری «حلاوت اثرگذاری» به عنوان یک تکنیک، بیان میکنند:
به این نتیجه رسیدهبودیم که فتنهای که در کشور جریان داشته، هدفش آسیب زدن به دختران ماست و ما باید در این فتنه ی به اصطلاح زنانه، یک کار جدی و اثرگذار انجام دهیم. شاید هر روز به سه، چهار مدرسه میرفتم. با ۸ معلم شروع کردم. در پاسخ به شبهات موجود که معلمان دست به گریبانش بودند تقویتشان کردم. وقتی بقیه سایر معلمین وارد شدند و متوجه شدند که کارهایی را از پیش میبریم، آنها نیز ترغیب شدند تا به صورت عملی پا به میدان بگذارند و در تبیین ابعاد فتنه برای دانشآموزان سهمی داشتهباشند.
بعدها بیانیه گام دوم را به صورت جلسات حضوری و بعضاً جلسات مجازی برگزار کردیم. بعد از اینکه آنان در مسئله بیانیه گام دوم همفهم شدند، به سراغ سخنرانی ۳/۱ حضرت آقا رفتیم و بعد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادیم.
