کانال مطالبه‌گری
4- عملیات

کانال مطالبه‌گری

آقای صادقی از فعالین حلقه‌ی میانی در توضیح فعالیت‌های خود در شاخه‌ی «عملیات» این‌گونه بیان می‌کنند:

از زمانی که فضای مجازی فراگیر شده است، مردم تبعیض‌ها و اعمال نفوذها را می‌بینند. کسی این موضوعات را برنمی‌تابد و راه چاره را در مطالبه‌گری می بینند تا بتوانند از حق و حقوق خود دفاع کنند؛ اما باید مسیر درست را به آن‌ها آموزش داد.

به دلیل ارتباط مستمری که با روستاها داشتیم، مردم مشکلات و مسائل اصلی روستاها را به ما منتقل می‌کردند. موضوعات زیرساختی مانند جاده، برق و آب از مشکلات عمده این مناطق بود.
برای همین یک کانال مطالبه‌گری در فضای مجازی راه‌اندازی کردیم و مسئولین شهر را بدون اینکه افراد بدانند اینها مسئولین شهری هستند، عضو نمودیم. به دوستان تاکید داشتیم حواس‌شان باشد که در بحث مطالبه‌گری با آبروی کسی بازی نکنند.

به این ترتیب مردم مطالبات خود را به‌جای اینکه به ما بگویند در گروه بیان می‌کردند و به صورت مستقیم مشکلات و مطالبات مردم به دست مسئولان می‌رسید. 

مجری طرح:
تصویر آواتار محمدصادق صادقی
آقای محمدصادق صادقی
21 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
یک محله خادم هیئت یک محله خادم هیئت 4- عملیات
مـا هیئت رایة‌العباس را محدود به مسجد جامع نمی‌دانیم و تمام محله را جزئی از هیئت می‌بینیم. کل خانه‌های اطراف مسجد،...
هدیه‌ای برای اربعین هدیه‌ای برای اربعین 4- عملیات
قبل از اربعین به بچه‌های دهه هشتادی گفتم بیایید یک کار برای اربعین  آقا اباعبدالله‌(ع) انجام دهیم. برای بچه‌های کوچ...
شروع از تو، کمک از ما شروع از تو، کمک از ما 2- اقناع‌سازی
اولین جلسه‌‌ی روضه‌ی خانگی که در طرح رضوان گذاشتیم مصادف با شهادت خانم فاطمه زهرا(س) در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ بود، وقتی...
توانمندسازی مبلغین توانمندسازی مبلغین 5- توانمندسازی
در طرح رضوان هر دو هفته یک بار جلسات آموزش و توانمندسازی را برای مبلغین برگزار می‌کردیم. حدود ۴ تا ۶ ساعت بود، زمان...
یاد بگیر و یاد بده یاد بگیر و یاد بده 4- عملیات
ما در جلسات روضه‌های خانگی می‌خواستیم خود مخاطبین و مهمانانی که در جلسات حضور پیدا می‌کردند را فعال کنیم و در حرکت...