کانال مطالبه‌گری
4- عملیات

کانال مطالبه‌گری

آقای صادقی از فعالین حلقه‌ی میانی در توضیح فعالیت‌های خود در شاخه‌ی «عملیات» این‌گونه بیان می‌کنند:

از زمانی که فضای مجازی فراگیر شده است، مردم تبعیض‌ها و اعمال نفوذها را می‌بینند. کسی این موضوعات را برنمی‌تابد و راه چاره را در مطالبه‌گری می بینند تا بتوانند از حق و حقوق خود دفاع کنند؛ اما باید مسیر درست را به آن‌ها آموزش داد.

به دلیل ارتباط مستمری که با روستاها داشتیم، مردم مشکلات و مسائل اصلی روستاها را به ما منتقل می‌کردند. موضوعات زیرساختی مانند جاده، برق و آب از مشکلات عمده این مناطق بود.
برای همین یک کانال مطالبه‌گری در فضای مجازی راه‌اندازی کردیم و مسئولین شهر را بدون اینکه افراد بدانند اینها مسئولین شهری هستند، عضو نمودیم. به دوستان تاکید داشتیم حواس‌شان باشد که در بحث مطالبه‌گری با آبروی کسی بازی نکنند.

به این ترتیب مردم مطالبات خود را به‌جای اینکه به ما بگویند در گروه بیان می‌کردند و به صورت مستقیم مشکلات و مطالبات مردم به دست مسئولان می‌رسید. 

مجری طرح:
تصویر آواتار محمدصادق صادقی
آقای محمدصادق صادقی
21 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
خانه دین خانه دین 4- عملیات
در ابتدا خانم‌ها به صورت هفتگی، یک روز در پایگاه، یک روز در مسجد جمع می‌شدند و کلاس قرآن برگزار می‌کردیم. اما پس از...
این پرچم دست توست این پرچم دست توست 2- اقناع‌سازی
برای گسترش فعالیت‌ها در مناطق محروم باید افراد بیشتری دغدغه‌مند و فعال می‌شدند. به همین منظور ما گروهی از جوانان را...
هیئت دخترانه بنت‌الهدی هیئت دخترانه بنت‌الهدی 4- عملیات
با توجه به بررسی‌ها و تحقیقاتی که با چند نفر از روحانیون بزرگوار انجام داده بودیم، متوجه شدیم در زمینه نوجوانان خلأ...
سردرِ خانه‌ها سردرِ خانه‌ها 2- اقناع‌سازی
بعد از انتخاب خانه‌ها، برای هر خانه‌، اسمی در نظر گرفته می‌شد که به‌‎صورت بنر چاپ می‌کردیم و سردر خانه نصب می‌شد؛ ی...
مهدکودک هیئت مهدکودک هیئت 4- عملیات
ما در مسجدمان مهدکودک داریم، برای هیئت نیز به‌صورت جداگانه دو تا مهد دایر کرده‌ایم؛ یکی برای دخترها و یکی برای پسره...