کانال مطالبه‌گری
4- عملیات

کانال مطالبه‌گری

آقای صادقی از فعالین حلقه‌ی میانی در توضیح فعالیت‌های خود در شاخه‌ی «عملیات» این‌گونه بیان می‌کنند:

از زمانی که فضای مجازی فراگیر شده است، مردم تبعیض‌ها و اعمال نفوذها را می‌بینند. کسی این موضوعات را برنمی‌تابد و راه چاره را در مطالبه‌گری می بینند تا بتوانند از حق و حقوق خود دفاع کنند؛ اما باید مسیر درست را به آن‌ها آموزش داد.

به دلیل ارتباط مستمری که با روستاها داشتیم، مردم مشکلات و مسائل اصلی روستاها را به ما منتقل می‌کردند. موضوعات زیرساختی مانند جاده، برق و آب از مشکلات عمده این مناطق بود.
برای همین یک کانال مطالبه‌گری در فضای مجازی راه‌اندازی کردیم و مسئولین شهر را بدون اینکه افراد بدانند اینها مسئولین شهری هستند، عضو نمودیم. به دوستان تاکید داشتیم حواس‌شان باشد که در بحث مطالبه‌گری با آبروی کسی بازی نکنند.

به این ترتیب مردم مطالبات خود را به‌جای اینکه به ما بگویند در گروه بیان می‌کردند و به صورت مستقیم مشکلات و مطالبات مردم به دست مسئولان می‌رسید. 

مجری طرح:
تصویر آواتار محمدصادق صادقی
آقای محمدصادق صادقی
21 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
مجمع هیئت رایة العباس مجمع هیئت رایة العباس 3- تیم‌سازی
اواخر سال، ۸۹ به همراه دو نفر از دوستان، در مسجد دور هم نشستیم و عنوان کردیم که شهرمان فقط محرم و ماه رمضان برنامه...
همراهی برای اهل بیت (ع) همراهی برای اهل بیت (ع) 2- اقناع‌سازی
در طرح رضوان رکن مهم جلسات روضه‌های خانگی سخنرانان و مداحان بودند و باید با سخنرانان و مداحان صحبت می‌کردیم و قبول...
به سمت زندگی اسلامی به سمت زندگی اسلامی 4- عملیات
 ما هیأت دخترانه شکوفا را برای دختران نوجوان ذیل جلسات خانگی تشکیل دادیم. دختران‌ نوجوان ثبت‌نام کردند و ما برای ای...
خودت انتخاب کن خودت انتخاب کن 2- اقناع‌سازی
پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی در خانه‌ی دین، اگر چند نفری که تازه آمده‌اند، همان ابتدا از کلاس‌ها خوششان نیاید و بر...
تامین پشتیبان تامین پشتیبان 5- توانمندسازی
در دوره‌ی تربیت مربی که برگزار کرده بودیم، ۱۲۰ نفر خانم شرکت کردند. از همان ابتدا هم هدف ما این بود که این افراد آم...