کانال مطالبهگری
آقای صادقی از فعالین حلقهی میانی در توضیح فعالیتهای خود در شاخهی «عملیات» اینگونه بیان میکنند:
از زمانی که فضای مجازی فراگیر شده است، مردم تبعیضها و اعمال نفوذها را میبینند. کسی این موضوعات را برنمیتابد و راه چاره را در مطالبهگری می بینند تا بتوانند از حق و حقوق خود دفاع کنند؛ اما باید مسیر درست را به آنها آموزش داد.
به دلیل ارتباط مستمری که با روستاها داشتیم، مردم مشکلات و مسائل اصلی روستاها را به ما منتقل میکردند. موضوعات زیرساختی مانند جاده، برق و آب از مشکلات عمده این مناطق بود.
برای همین یک کانال مطالبهگری در فضای مجازی راهاندازی کردیم و مسئولین شهر را بدو اینکه افراد بدانند اینها مسئولین شهری هستند، عضو نمودیم. به دوستان تاکید داشتیم حواسشان باشد که در بحث مطالبهگری با آبروی کسی بازی نکنند.
به این ترتیب مردم مطالبات خود را بهجای اینکه به ما بگویند در گروه بیان میکردند و به صورت مستقیم مشکلات و مطالبات مردم به دست مسئولان میرسید.