عظمت دستان کوچک تو
2- اقناع‌سازی

عظمت دستان کوچک تو

خانم گشتیل از فعالین حلقه‌ی میانی در راستای اقناع‌سازی افراد از تکنیک «مدیریت حواس و احساسات مخاطب» و «کمک در شناخت عرصه» استفاده کرده و بیان می‌کنند:

وقتی که آقا گفتند هر کاری می‌توانید برای لبنان انجام دهید من فعالیتم را آغاز کردم. چون ما در خوزستان زندگی می‌کنیم اول در مورد جنگ خودمان برای والدین گفتم که چه کارهایی می‌کردیم. سپس برای دانش‌آموزانم گفتم که ما کشور گسترده‌ای داریم ولی فلسطین کوچک است، قسمتی از لبنان به فریاد فلسطین رسیده، حالا فکر کنید هم غزه را زدند هم آن قسمت لبنان را. الان کجا بروند؟ خوراک را چه کنند؟ اینطور بود که بچه‌ها ترغیب شدند. همان روز بود که پویش قلّک را راه انداختم. اول به بچه‌ها گفتم خودتان با دست خودتان قلّک‌هایی بسازید که نماد مقاومت باشد و بعد آن را پر کنند و تحویل دهند.

من در مورد فلسطین روایتگری نیز انجام می‌دهم. تا به حال اعتکاف نرفته‌بودم ولی امسال را فقط به خاطر این که مردم را به این کار ترغیب کنم، رفتم. تک به تک صحبت می‌کردم و ادامه می‌دادم، خیلی جالب بود خیلی از مردم و حتی خیلی از خانم‌ها و بچه‌ها از من خواستند برایشان توضیحات بیشتری بدهم. شاید وارد آن کانال نشدند ولی خودجوش در منطقه شروع به کار کردند.

مجری طرح:
تصویر آواتار صغری گشتیل
خانم صغری گشتیل
2 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
گامی برای آزادی گامی برای آزادی 2- اقناع‌سازی
بعضی از افراد دغدغه‌مند در حوزه فلسطین از ما می‌پرسیدند: «گفتن روایت و روایتگری قصه فلسطین چه دردی را دوا می‌کند؟»؛...
کنشگری کوچک، تغییر بزرگ کنشگری کوچک، تغییر بزرگ 2- اقناع‌سازی
در مدرسه فلسطین، ما برای مخاطبین خود، این سخن از امام خمینی(ره) که می‌فرمایند: «اگر مسلمین مجتمع بودند و هرکدام یک...
تیم روایت فلسطین تیم روایت فلسطین 3- تیم‌سازی
عملیات طوفان الاقصی که شروع شد، ما از استان‌های مختلف به واسطه این دغدغه مشترک که چگونه روایت صحیح از فلسطین را به...
مدرسه فلسطین مدرسه فلسطین 4- عملیات
پس از جریان طوفان الاقصی به همراه تعدادی از دغدغه‌مندان حوزه فلسطین و مقاومت از استان‌های مختلف از جمله بوشهر، تهرا...
هر راوی یک سفیر هر راوی یک سفیر 1- شناسایی
در مدرسه فلسطین مهمترین مدل  تبلیغی ما برای شناسایی و جذب راویان جدید، تبلیغ چهره به چهره بوده است. به این صورت که...