هر راوی یک سفیر
1- شناسایی

هر راوی یک سفیر

آقای کوچکی از حلقه‌های میانی فعال در حوزه مقاومت، در راستای شناسایی و جذب راویان جدید از تکنیک «چهره‌ به‌ چهره» و «عملیات‌های کوچک» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

در مدرسه فلسطین مهمترین مدل  تبلیغی ما برای شناسایی و جذب راویان جدید، تبلیغ چهره به چهره بوده است. به این صورت که هر راوی، سفیر مدرسه فلسطین می‌شد و دیگران را نیز دعوت به این حرکت می‌کرد. راویان پس از روایت قصه فلسطین، از مخاطبین خود می‌خواستند که در دوره‌های آموزشی مدرسه فلسطین شرکت کرده و راوی قصه فلسطین در محله، مسجد، مدرسه و... شوند. به‌این‌ترتیب هر محفل روایتگری تبدیل به بستری برای جذب راویان جدید می‌شد.

این تجربه متعلق به طرح «مدرسه فلسطین» با 7 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مازیار کوچکی
آقای مازیار کوچکی
7 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
دوره‌ای برای روایت حقیقت دوره‌ای برای روایت حقیقت 5- توانمندسازی
در مدرسه فلسطین ما برای توانمندسازی افرادی که داوطلب روایتگری می‌شدند، «دوره آموزشی و تربیتی راویان فلسطین» را پایه...
جذب راویان قصه فلسطین جذب راویان قصه فلسطین 1- شناسایی
هدف ما در مدرسه فلسطین این بود که روایت صحیح مسئله فلسطین و مقاومت را به گوش آحاد مردم جامعه برسانیم. به همین منظور...
مدرسه فلسطین مدرسه فلسطین 4- عملیات
پس از جریان طوفان الاقصی به همراه تعدادی از دغدغه‌مندان حوزه فلسطین و مقاومت از استان‌های مختلف از جمله بوشهر، تهرا...
کنشگری کوچک، تغییر بزرگ کنشگری کوچک، تغییر بزرگ 2- اقناع‌سازی
در مدرسه فلسطین، ما برای مخاطبین خود، این سخن از امام خمینی(ره) که می‌فرمایند: «اگر مسلمین مجتمع بودند و هرکدام یک...
گامی برای آزادی گامی برای آزادی 2- اقناع‌سازی
بعضی از افراد دغدغه‌مند در حوزه فلسطین از ما می‌پرسیدند: «گفتن روایت و روایتگری قصه فلسطین چه دردی را دوا می‌کند؟»؛...