شبکهی قرآنی
آقای فتحی در طرح قرآنی خود در راستای اقناعسازی مخاطبان برای جذب به فعالیتهای قرآنی از تکنیک «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان میکنند:
ما در سطح استان کرمان شبکهای ایجاد کردیم به این صورت که ۲۳ شهرستان هر کدام یک شورا و رابط کارگروهی داشتند. اعضای شورا از فعالین قرآنی رسمی مثل سازمان تبلیغات و مردمی بودند که به فعالیت قرآنی شهرت داشتند. ما در هر شهرستانی از استان کرمان که میرفتیم با فرماندار، شهردار و ائمهی جمعهی شهرستان جلسه میگذاشتیم و آنها را نسبت به کار قرآنی خودمان توجیه میکردیم.
خدمت نمایندهی رهبری در استان کرمان رفتیم و دربارهی طرح توضیح دادیم و ایشان پذیرفت و ما درخواست کردیم فرم حامیان بنیاد را پر کنند و به عنوان اولین حامی تکمیل کردند.
هم چنین خواستیم در جلسهی ماهانهای که به عنوان امام جمعهی کرمان با ائمهی جمعهی شهرستانها دارند ما نیز حضور پیدا کنیم و طرحمان را ارائه دهیم، جلسهی خوبی شد و ۷۰ درصد از اعضای جلسه فرم را تکمیل کردند و وقتی آنها به شهرستانهای خودشان برگشتند بیش از ۸۰۰ نفر در سطح استان جذب بنیاد انصار القرآن شد.