انتشار فعالیت، انتقال دغدغه
2- اقناع‌سازی

انتشار فعالیت، انتقال دغدغه

آقای حسین‌آبادی از فعالین حلقه‌ی میانی در جهت دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم از تکنیک «ایجاد عملیات‌های آزمایشی و نمونه» و «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. انتشار فعالیت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خودم و صفحات مختص هیئت و مرکز نیکوکاری انجام می‌گرفت. حتی مدتی از صفحه یک مداح معروف با تعداد زیاد دنبال‌کنندگان برای نشان دادن فعالیت‌های خود استفاده کردیم.

در معرفی محلات آنجا را بدنام نشان نمی‌دادیم؛ بلکه فیلمبرداری و عکاسی از ایستگاه‌ها یا فعالیت‌های جهادی، صورت می‌گرفت و ما فقط دلیل شکل‌گیری این اتفاقات را توضیح می‌دادیم. برای انتقال نیازهایمان از صفحات مداح‌های استانی که در کرمان شناخته شده بودند مثل آقای نظری، آقای کدخدایی، آقای پورشیخ و ... به طریقی استفاده می‌کردیم و پیام مورد نظرمان را انتقال می‌دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 13 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
14 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
ساز مخالف ساز مخالف 2- اقناع‌سازی
همه آدم‌ها مثل هم نیستند، حتی پنج انگشت آدمی هم مثل هم نیست هر جایی ممکن است یکی باشد که ساز مخالف بزند. ما از کنار...
هر دانش‌آموز ، یک نهال هر دانش‌آموز ، یک نهال 2- اقناع‌سازی
زمانی در معابر روستا نهال می‌کاشتیم. اما دانش‌آموزان نهال‌ها را می‌شکستند و یا اگر توسط دام‌ها خورده می‌شدند، بچه‌ه...
بانوان، راهبران حرکت بانوان، راهبران حرکت 4- عملیات
در سخنرانی‌هایی که به عنوان مبلغ برای بانوان داشتم، سعی می‌کردم از صحبت‌های حضرت آقا استفاده کنم و بانوان را به فعا...
به دنبال کنشگر به دنبال کنشگر 1- شناسایی
ما به حاشیه شهر کرمان رفت‌و‌آمد می‌کردیم و نیازمندان را شناسایی کرده بودیم و لیست‌شان را داشتیم. لذا شروع کردیم به...
همایش خودباوری همایش خودباوری 2- اقناع‌سازی
در ابتدای کار دو تا همایش راه انداختیم که مردم ما را بشناسند. به علاوه در یک سری از افراد غرور و خودبینی زیاد بود و...