انتشار فعالیت، انتقال دغدغه
2- اقناع‌سازی

انتشار فعالیت، انتقال دغدغه

آقای حسین‌آبادی از فعالین حلقه‌ی میانی در جهت دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم از تکنیک «ایجاد عملیات‌های آزمایشی و نمونه» و «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. انتشار فعالیت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خودم و صفحات مختص هیئت و مرکز نیکوکاری انجام می‌گرفت. حتی مدتی از صفحه یک مداح معروف با تعداد زیاد دنبال‌کنندگان برای نشان دادن فعالیت‌های خود استفاده کردیم.

در معرفی محلات آنجا را بدنام نشان نمی‌دادیم؛ بلکه فیلمبرداری و عکاسی از ایستگاه‌ها یا فعالیت‌های جهادی، صورت می‌گرفت و ما فقط دلیل شکل‌گیری این اتفاقات را توضیح می‌دادیم. برای انتقال نیازهایمان از صفحات مداح‌های استانی که در کرمان شناخته شده بودند مثل آقای نظری، آقای کدخدایی، آقای پورشیخ و ... به طریقی استفاده می‌کردیم و پیام مورد نظرمان را انتقال می‌دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 12 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
13 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
دست به دست هم دست به دست هم 4- عملیات
در محله‌ی حاشیه شهر بعد از اینکه شناسایی‌ها کاملا انجام شد، جلسات هفتگی گذاشتیم. در این جلسات که روزهای یکشنبه برگز...
وفاق و همدلی وفاق و همدلی 2- اقناع‌سازی
تا پیش از شروع به کار ما، دو دستگی در روستا وجود داشت و این اختلاف‌ها هیئت، جشن و عروسی و نزاع‌های سیاسی را شامل می...
گفت‌وگو با جوانان گفت‌وگو با جوانان 2- اقناع‌سازی
ما برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال برای خانم‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست در محله پنجشیر زیرساخت‌هایی را بوجود آوردیم...
توانمندسازی و ظرفیت سازی توانمندسازی و ظرفیت سازی 5- توانمندسازی
ما برای ایجاد تحول فرهنگی در منطقه‌ی خود ابتدا فعالین و افراد تاثیرگذار در شهرستان را شناسایی کردم و سپس برای توانم...
کسی جا نماند! کسی جا نماند! 4- عملیات
۳۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش مرکز نیکوکاری هستند. این ۳۰۰ نفر مجموعه بافت جدید است که در منطقه ما هستند. بعضی از خ...