انتشار فعالیت، انتقال دغدغه
2- اقناع‌سازی

انتشار فعالیت، انتقال دغدغه

آقای حسین‌آبادی از فعالین حلقه‌ی میانی در جهت دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم از تکنیک «ایجاد عملیات‌های آزمایشی و نمونه» و «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. انتشار فعالیت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خودم و صفحات مختص هیئت و مرکز نیکوکاری انجام می‌گرفت. حتی مدتی از صفحه یک مداح معروف با تعداد زیاد دنبال‌کنندگان برای نشان دادن فعالیت‌های خود استفاده کردیم.

در معرفی محلات آنجا را بدنام نشان نمی‌دادیم؛ بلکه فیلمبرداری و عکاسی از ایستگاه‌ها یا فعالیت‌های جهادی، صورت می‌گرفت و ما فقط دلیل شکل‌گیری این اتفاقات را توضیح می‌دادیم. برای انتقال نیازهایمان از صفحات مداح‌های استانی که در کرمان شناخته شده بودند مثل آقای نظری، آقای کدخدایی، آقای پورشیخ و ... به طریقی استفاده می‌کردیم و پیام مورد نظرمان را انتقال می‌دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 12 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
13 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
میز خدمت به مردم میز خدمت به مردم 4- عملیات
یک میز خدمت راه اندازی کردیم و با گفت و گوهایی که انجام شد در یک محله یا آرایشگر داوطلبانه پذیرفت که ده تا بچه یتیم...
سازه اجتماعی در روستا سازه اجتماعی در روستا 2- اقناع‌سازی
من و چند نفر دیگر از دوستان، چندباری برای پیگیری مسائل روستا به ادارات شهرستان مراجعه کرده بودیم اما هربار با این پ...
همگی در صحنه همگی در صحنه 4- عملیات
از زمانی که عضو شورا شدم بعضی درها برایم باز می‌شد ولی از طرف دیگر معایبی هم داشت مثلا همین که اجازه نمی‌دادند من ه...
نه به چشم و هم‌چشمی نه به چشم و هم‌چشمی 4- عملیات
بانوان ما از آقایان فعال‌تر هستند و گام‌های موثری در اصلاح فرهنگ روستا برداشته‌اند. بانوان درخانواده‌ها نقش کلیدی‌ت...
از پشت میزت بیرون بیا از پشت میزت بیرون بیا 2- اقناع‌سازی
ما برای حل مشکلات محله سعی می‌کردیم نهادهای مربوطه را نیز درگیر کنیم تا آنها نیز پای کار بیایند و قدمی جهت رفاه حال...