انتشار فعالیت، انتقال دغدغه
2- اقناع‌سازی

انتشار فعالیت، انتقال دغدغه

آقای حسین‌آبادی از فعالین حلقه‌ی میانی در جهت دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم از تکنیک «ایجاد عملیات‌های آزمایشی و نمونه» و «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در محلات مختلف برای دغدغه‌مند کردن و پای‌کار آوردن مردم فعالیت‌های انجام‌ شده را در فضای مجازی منتشر می‌کردیم. انتشار فعالیت‌ها در صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خودم و صفحات مختص هیئت و مرکز نیکوکاری انجام می‌گرفت. حتی مدتی از صفحه یک مداح معروف با تعداد زیاد دنبال‌کنندگان برای نشان دادن فعالیت‌های خود استفاده کردیم.

در معرفی محلات آنجا را بدنام نشان نمی‌دادیم؛ بلکه فیلمبرداری و عکاسی از ایستگاه‌ها یا فعالیت‌های جهادی، صورت می‌گرفت و ما فقط دلیل شکل‌گیری این اتفاقات را توضیح می‌دادیم. برای انتقال نیازهایمان از صفحات مداح‌های استانی که در کرمان شناخته شده بودند مثل آقای نظری، آقای کدخدایی، آقای پورشیخ و ... به طریقی استفاده می‌کردیم و پیام مورد نظرمان را انتقال می‌دادیم.

این تجربه متعلق به طرح «محله مهربانی» با 12 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مهران کدخدا حسین‌آبادی
آقای مهران کدخدا حسین‌آبادی
13 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
به دنبال کنشگر به دنبال کنشگر 1- شناسایی
ما به حاشیه شهر کرمان رفت و آمد می‌کردیم و نیازمندان را شناسایی کرده بودیم و لیستشان را داشتیم. لذا شروع کردیم به ا...
سازه اجتماعی در روستا سازه اجتماعی در روستا 2- اقناع‌سازی
من و چند نفر دیگر از دوستان، چندباری برای پیگیری مسائل روستا به ادارات شهرستان مراجعه کرده بودیم اما هربار با این پ...
حرمت نان و نمک حرمت نان و نمک 2- اقناع‌سازی
منطقه ما خیلی حساس است و مردم عملکرد ما را با دقت بالایی بررسی می‌کنند؛ اینکه از لحاظ اعتقادی در برخورد با پیروان د...
پله‌پله تا کنشگر پله‌پله تا کنشگر 1- شناسایی
ما در محلات مختلف کارها را پیش می‌بردیم، اما در ادامه تصمیم گرفتیم در هر محله افراد فعال و تاثیر گذار را شناسایی و...
ساز مخالف ساز مخالف 2- اقناع‌سازی
همه آدم‌ها مثل هم نیستند، حتی پنج انگشت آدمی هم مثل هم نیست هر جایی ممکن است یکی باشد که ساز مخالف بزند. ما از کنار...