هر راوی یک سفیر
1- شناسایی

هر راوی یک سفیر

آقای کوچکی از حلقه‌های میانی فعال در حوزه مقاومت، در راستای شناسایی و جذب راویان جدید از تکنیک «چهره‌ به‌ چهره» و «عملیات‌های کوچک» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

در مدرسه فلسطین مهمترین مدل  تبلیغی ما برای شناسایی و جذب راویان جدید، تبلیغ چهره به چهره بوده است. به این صورت که هر راوی، سفیر مدرسه فلسطین می‌شد و دیگران را نیز دعوت به این حرکت می‌کرد. راویان پس از روایت قصه فلسطین، از مخاطبین خود می‌خواستند که در دوره‌های آموزشی مدرسه فلسطین شرکت کرده و راوی قصه فلسطین در محله، مسجد، مدرسه و... شوند. به‌این‌ترتیب هر محفل روایتگری تبدیل به بستری برای جذب راویان جدید می‌شد.

این تجربه متعلق به طرح «مدرسه فلسطین» با 7 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مازیار کوچکی
آقای مازیار کوچکی
7 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
گامی برای آزادی گامی برای آزادی 2- اقناع‌سازی
بعضی از افراد دغدغه‌مند در حوزه فلسطین از ما می‌پرسیدند: «گفتن روایت و روایتگری قصه فلسطین چه دردی را دوا می‌کند؟»؛...
کنشگری کوچک، تغییر بزرگ کنشگری کوچک، تغییر بزرگ 2- اقناع‌سازی
در مدرسه فلسطین، ما برای مخاطبین خود، این سخن از امام خمینی(ره) که می‌فرمایند: «اگر مسلمین مجتمع بودند و هرکدام یک...
تیم روایت فلسطین تیم روایت فلسطین 3- تیم‌سازی
عملیات طوفان الاقصی که شروع شد، ما از استان‌های مختلف به واسطه این دغدغه مشترک که چگونه روایت صحیح از فلسطین را به...
جذب راویان قصه فلسطین جذب راویان قصه فلسطین 1- شناسایی
هدف ما در مدرسه فلسطین این بود که روایت صحیح مسئله فلسطین و مقاومت را به گوش آحاد مردم جامعه برسانیم. به همین منظور...
دوره‌ای برای روایت حقیقت دوره‌ای برای روایت حقیقت 5- توانمندسازی
در مدرسه فلسطین ما برای توانمندسازی افرادی که داوطلب روایتگری می‌شدند، «دوره آموزشی و تربیتی راویان فلسطین» را پایه...