رویداد، فرصتی برای آشنایی
1- شناسایی

رویداد، فرصتی برای آشنایی

آقای موذنی از فعالین حلقه میانی در راستای شناسایی افراد مستعد برنامه‌سازی از روش «برگزاری رویداد» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از راه‌های شناسایی افراد علاقه‌مند و مستعد برنامه‌سازی بود اما با فراگیر شدن کرونا مجبور شدیم آموزش‌ها را در بستر ایتا ارائه کنیم. پس از آن نیز به سمت بسترهای ارتباطی آنلاین رفتیم و تمام آموزش‌ها را ضبط کرده و در سایت قرار دادیم. به این ترتیب مربیان هفتاد درصد آموزش‌ها را به‌صورت آفلاین طی می‌کردند.

یکی از محدودیت‌هایی که مجازی‌شدن می‌توانست برای ما ایجاد کند، عدم شناسایی نیروهای مستعد برنامه‌سازی، به‌واسطه عدم ارتباط رودررو بود. به همین جهت به سراغ برگزاری کارهای فوق برنامه‌سازی رفتیم. رویدادهای یک یا دو روزه‌ای باعنوان «نو پرور» طراحی و در شیراز، یزد، قم، تهران و اصفهان برگزار نمودیم. این رویدادها فرصتی برای آشنایی اجمالی با نیروها به ما می‌داد و باعث شد تا بتوانیم با سرعت بیشتری هسته‌های تولید برنامه را در استان‌ها سازمان‌دهی کنیم.

این تجربه متعلق به طرح «ستاد تربیتی غدیر» با 12 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار محسن موذنی
آقای محسن موذنی
12 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
نسل نوجوان امروز نسل نوجوان امروز 2- اقناع‌سازی
در ستاد تربیتی غدیر برای همراه کردن مجموعه‌های تربیتی در راستای پیاده‌سازی و اجرای برنامه‌های تربیتی چند نکته وجود...
به سوی تیم شدن به سوی تیم شدن 3- تیم‌سازی
در همه مراتب حلقه صالحین فعال بوده‌ام و به تبع با طیف وسیعی از افراد ارتباط داشتم. حالا قرار بود خودم آغاز کننده مس...
دانش‌آموزان کنشگر دانش‌آموزان کنشگر 4- عملیات
پس از تولید برنامه‌های تربیتی در ستاد تربیتی غدیر برای اجرای برنامه‌ها به مجموعه‌های تربیتی یا مدارسی با رویکرد ترب...
کارگاهِ مربی‌سازی کارگاهِ مربی‌سازی 5- توانمندسازی
در مجموعه تربیتی‌ ما، کار اصلی تربیت مربی است. هدف ما این است که مربیان توانمند و شایسته‌ای برای آموزش تجارب ارزشمن...
تیم تربیتی غدیر تیم تربیتی غدیر 3- تیم‌سازی
برای تشکیل ستاد تربیتی غدیر که هدف آن عملیاتی کردن پژوهش‌های تربیتی بود، می‌خواستم مجموعه‌ای از افراد را داشته باشی...