شبکه‌ی قرآنی
2- اقناع‌سازی

شبکه‌ی قرآنی

آقای فتحی در طرح قرآنی خود در راستای اقناع‌سازی مخاطبان برای جذب به فعالیت‌های قرآنی از تکنیک «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در سطح استان کرمان شبکه‌ای ایجاد کردیم به این صورت که ۲۳ شهرستان هر کدام یک شورا و رابط کارگروهی داشتند. اعضای شورا از فعالین قرآنی رسمی مثل سازمان تبلیغات و مردمی بودند که به فعالیت قرآنی شهرت داشتند. ما در هر شهرستانی از استان کرمان که می‌رفتیم با فرماندار، شهردار و ائمه‌ی جمعه‌ی شهرستان جلسه می‌گذاشتیم و آن‌ها را نسبت به کار قرآنی خودمان توجیه می‌کردیم.

خدمت نماینده‌ی رهبری در استان کرمان رفتیم و درباره‌ی طرح توضیح دادیم و ایشان پذیرفت و ما درخواست کردیم فرم حامیان بنیاد را پر کنند و به عنوان اولین حامی تکمیل کردند.
هم چنین خواستیم در جلسه‌ی ماهانه‌ای که به عنوان امام جمعه‌ی کرمان با ائمه‌ی جمعه‌ی شهرستان‌ها دارند ما نیز حضور پیدا کنیم و طرح‌مان را ارائه دهیم، جلسه‌ی خوبی شد و ۷۰ درصد از اعضای جلسه فرم را تکمیل کردند و وقتی آن‌ها به شهرستان‌های خودشان برگشتند بیش از ۸۰۰ نفر در سطح استان جذب بنیاد انصار القرآن شد.

مجری طرح:
تصویر آواتار احمد فتحی
آقای احمد فتحی
1 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
بستری برای ارائه‌ی توانمندی بستری برای ارائه‌ی توانمندی 2- اقناع‌سازی
در حین برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم برای جذب بیشتر افراد به جلسات، بستری فراهم کردیم که خانم‌هایی که در کاری توانم...
برپایی نور، محله به محله برپایی نور، محله به محله 1- شناسایی
اولین جلسه خانگی قرآن را در ماه رمضان ۱۴۰۰ برگزار کردیم. آن موقع روز اول ماه مبارک رمضان اولین جلسه خانگی را با چها...
جلسات خانگی قرآن جلسات خانگی قرآن 4- عملیات
ده سال بود که مربی قرآن مسجد محله‌مان بودم، تا اینکه از جبهه فرهنگی استان تماس گرفتند و در جلسه‌ای از ما خواستند در...
تو به من معرفی کن تو به من معرفی کن 1- شناسایی
در کل کشور، محله ‌به‌ محله و خیابان ‌به ‌خیابان، جلسه‌های قرآن وجود دارد که خانم‌ها دور هم جمع می‌شوند و روخوانی قر...
تربیت برای آینده تربیت برای آینده 3- تیم‌سازی
پس از افزایش تعداد خانه‌های دین و زندگی، بسیار سخت است که بخواهم شخصا به امورات همه آن‌ها رسیدگی و به جلسه‌ها سرکشی...