شبکه‌ی قرآنی
2- اقناع‌سازی

شبکه‌ی قرآنی

آقای فتحی در طرح قرآنی خود در راستای اقناع‌سازی مخاطبان برای جذب به فعالیت‌های قرآنی از تکنیک «افراد سرشناس و پیشرو» استفاده کرده و بیان می‌کنند:

ما در سطح استان کرمان شبکه‌ای ایجاد کردیم به این صورت که ۲۳ شهرستان هر کدام یک شورا و رابط کارگروهی داشتند. اعضای شورا از فعالین قرآنی رسمی مثل سازمان تبلیغات و مردمی بودند که به فعالیت قرآنی شهرت داشتند. ما در هر شهرستانی از استان کرمان که می‌رفتیم با فرماندار، شهردار و ائمه‌ی جمعه‌ی شهرستان جلسه می‌گذاشتیم و آن‌ها را نسبت به کار قرآنی خودمان توجیه می‌کردیم.

خدمت نماینده‌ی رهبری در استان کرمان رفتیم و درباره‌ی طرح توضیح دادیم و ایشان پذیرفت و ما درخواست کردیم فرم حامیان بنیاد را پر کنند و به عنوان اولین حامی تکمیل کردند.
هم چنین خواستیم در جلسه‌ی ماهانه‌ای که به عنوان امام جمعه‌ی کرمان با ائمه‌ی جمعه‌ی شهرستان‌ها دارند ما نیز حضور پیدا کنیم و طرح‌مان را ارائه دهیم، جلسه‌ی خوبی شد و ۷۰ درصد از اعضای جلسه فرم را تکمیل کردند و وقتی آن‌ها به شهرستان‌های خودشان برگشتند بیش از ۸۰۰ نفر در سطح استان جذب بنیاد انصار القرآن شد.

مجری طرح:
تصویر آواتار احمد فتحی
آقای احمد فتحی
1 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
محبین الزهرا  سلام‌الله‌علیها محبین الزهرا سلام‌الله‌علیها 2- اقناع‌سازی
به تجربه ثابت شده که خیلی مواقع بری اقناع مخاطب برای پذیرش معارف دین لازم به استدلال‌های پیچیده و یا مباحث عمیق نیس...
پرورش مربی پرورش مربی 5- توانمندسازی
ما برای هر خانه‌ی دین و زندگی نیاز به استاد داشتیم، مربی‌ها عموما از بیرون استان می‌آمدند و بومی نبودند. با دوستان...
توجیه مربیان قرآن توجیه مربیان قرآن 2- اقناع‌سازی
به روستا‌ها می‌رفتیم و با مربیان قرآنی که اطلاعی از جلسات قرآن نداشتند، صحبت می‌کردیم. درباره‌ی فرمایشات رهبری در خ...
تو به من معرفی کن تو به من معرفی کن 1- شناسایی
در کل کشور، محله ‌به‌ محله و خیابان ‌به ‌خیابان، جلسه‌های قرآن وجود دارد که خانم‌ها دور هم جمع می‌شوند و روخوانی قر...
داوطلبین برپایی نور داوطلبین برپایی نور 1- شناسایی
برای گسترش جلسات قرآنی با مربیان قرآن، فرماندهان پایگاه‌ها صحبت می‌کردم آنها نیز طرح را در مسجد و مکان‌های دیگر تبل...