شبکه‌ی قرآنی
2- اقناع‌سازی

شبکه‌ی قرآنی

آقای فتحی در طرح قرآنی خود در راستای اقناع‌سازی مخاطبان برای جذب به فعالیت‌های قرآنی از تکنیک «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در سطح استان کرمان شبکه‌ای ایجاد کردیم به این صورت که ۲۳ شهرستان هر کدام یک شورا و رابط کارگروهی داشتند. اعضای شورا از فعالین قرآنی رسمی مثل سازمان تبلیغات و مردمی بودند که به فعالیت قرآنی شهرت داشتند. ما در هر شهرستانی از استان کرمان که می‌رفتیم با فرماندار، شهردار و ائمه‌ی جمعه‌ی شهرستان جلسه می‌گذاشتیم و آن‌ها را نسبت به کار قرآنی خودمان توجیه می‌کردیم.

خدمت نماینده‌ی رهبری در استان کرمان رفتیم و درباره‌ی طرح توضیح دادیم و ایشان پذیرفت و ما درخواست کردیم فرم حامیان بنیاد را پر کنند و به عنوان اولین حامی تکمیل کردند.
هم چنین خواستیم در جلسه‌ی ماهانه‌ای که به عنوان امام جمعه‌ی کرمان با ائمه‌ی جمعه‌ی شهرستان‌ها دارند ما نیز حضور پیدا کنیم و طرح‌مان را ارائه دهیم، جلسه‌ی خوبی شد و ۷۰ درصد از اعضای جلسه فرم را تکمیل کردند و وقتی آن‌ها به شهرستان‌های خودشان برگشتند بیش از ۸۰۰ نفر در سطح استان جذب بنیاد انصار القرآن شد.

مجری طرح:
تصویر آواتار احمد فتحی
آقای احمد فتحی
1 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
تربیت برای آینده تربیت برای آینده 3- تیم‌سازی
پس از افزایش تعداد خانه‌های دین و زندگی، بسیار سخت است که بخواهم شخصا به امورات همه آن‌ها رسیدگی و به جلسه‌ها سرکشی...
کار با نوجوانان کار با نوجوانان 4- عملیات
سال ۷۹ که کلاس پنجم ابتدایی بودم  اذان گفتن در مسجد را شروع کردم، متاسفانه آن‌قدر در مسجد اذان گفته نشده بود که مرد...
قاف «قرآن، آرامش فلارد» قاف «قرآن، آرامش فلارد» 4- عملیات
در حوزه فعالیت‌های قرآنی در ابتدا فقط قاری قرآن بودم، اما در ادامه با پیشنهاد دوستان تصمیم گرفتم در حوزه‌های دیگر م...
پتانسیل تو، مدیریت است پتانسیل تو، مدیریت است 2- اقناع‌سازی
نزد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی رفتم، گفتم: «من تعدادی از خانم‌های جلسه‌گردان را می‌شناسم. اگر اجازه بدهید، از سال...
گفتمان‌سازی گفتمان‌سازی 2- اقناع‌سازی
  یکی از مباحث مهمی که ما در گسترش فعالیت‌های قرآنی روی آن متمرکز بودیم و الحمدلله توانستیم بازخورد خوبی بگیریم این...