یک عظمت بخشندگی
2- اقناع‌سازی

یک عظمت بخشندگی

آقای ثمربخشی از فعالین حلقه‌ی میانی در راستای اقناع‌سازی نوجوانان از تکنیک «پل طلایی» استفاده کرده و بیان می‌کنند:

من ابتدایی هم تدریس می‌کنم و برخی اوقات در خصوص مسئله فلسطین برای بچه‌ها توضیح می‌دهم. یکی از بچه‌ها گفت اگر من مثلا دویست گرم طلا داشتم، برای غزه می‌دادم. گفتم الان دویست هزار تومان پول که داری! از همان می‌توانید کمک کنید. گفت آقا مگر می‌شود؟ گفتم چرا نمی‌شود؟ یعنی باید با همین صحبت‌های خودشان راهنماییشان کرد. کمک کردند و برای من رسید هم فرستادند.

این تجربه متعلق به طرح «کلاس درس، سنگر مقاومت» با 3 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مجتبی ثمربخشی
آقای مجتبی ثمربخشی
3 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
میای کمک فلسطین؟ میای کمک فلسطین؟ 1- شناسایی
وقتی که تصمیم گرفتیم بازارچه مقاومت را دایر کنیم، جمع مسجدی‌ها را به طور جدی به عنوان نیروی پای کار در نظر گرفتیم و...
شنوندگان دیروز، راویان فردا شنوندگان دیروز، راویان فردا 5- توانمندسازی
وقتی ایده ی "صندلی صمیمیت" را برای درس فارسی کلاس سوم اجرا کردم، می‌خواستم بچه‌ها نه فقط شنونده، بلکه سازندگان فعال...
منم تونستم منم تونستم 2- اقناع‌سازی
 با کمک مجموعه ی مسجد نزدیک‌مان، برای کمک به جبهه مقاومت یک بازارچه راه انداختیم. هرکس غذایی درست می‌کرد و برای فرو...
عظمت دستان کوچک تو عظمت دستان کوچک تو 2- اقناع‌سازی
وقتی که آقا گفتند هر کاری می‌توانید برای لبنان انجام دهید من فعالیتم را آغاز کردم. چون ما در خوزستان زندگی می‌کنیم...
کلاسی علیه سکوت کلاسی علیه سکوت 4- عملیات
من معلم ابتدایی هم هستم. ما درس جغرافیا هم با بچه‌ها داشتیم. یکی از درس‌‌ها تاریخ در رابطه با جنگ جهانی اول و دوم ب...