ریش‌سفیدان همراه
2- اقناع‌سازی

ریش‌سفیدان همراه

آقای گران از فعالین حلقه‌ی میانی برای اقناع خیرین در جهت جذب حمایت‌های مالی از تکنیک «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در فعالیت‌های خیریه‌ی خود کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه‌های اشتغال، مسکن، درمان، جهیزیه و...را ایجاد و فعال کردیم و بعد از مدتی بزرگترها را پای کار آوردیم و با ترکیب بزرگترها و جوانترها، خیّرین نیز به ما اضافه شد؛ یعنی وقتی مسئولیت کارگروه مسکن منطقه‌ای را به ریش‌سفید آن محل می‌سپردیم، خودش نیز به‌دنبال خیر می‌رفت و مبلغی را جذب می‌نمود.

پس از جذب سرمایه توسط ایشان، کار اجرایی ساختن ساختمان را نیز گروه جهادی‌مان انجام می‌داد. حمایت از طرف بزرگترها، ریش‌سفیدان و معتمدین محل و کار از ما. باز هم خود من نیز در فضای مجازی و در فضای حقیقی، گزارش کار می‌دادم.

این تجربه متعلق به طرح «مرکز نیکوکاری» با 13 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار ابوالفضل گران
آقای ابوالفضل گران
37 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
توزیع مهربانی توزیع مهربانی 4- عملیات
تا سال ۹۸ و قبل از کرونا، توزیع تمام بسته‌های سبدکالای نهادها به همان‌ شکل سنتی، برعهده خود ما بود. بسته‌ها را با م...
از مشارکت کنندگان به کنشگران نو از مشارکت کنندگان به کنشگران نو 1- شناسایی
برای عملیات‌ها، اولش طوری بود که ما خودمان بدون مشارکت مردم آن محله، می‌رفتیم و همه برنامه‌ها را انجام می‌دادیم و ب...
محرم و نذر زندگی محرم و نذر زندگی 4- عملیات
در سالی که محرم و کرونا همزمان شده بود و امکان برگزاری مراسمات و ... نبود، ما یک پویشی به نام نذر زندگی راه انداختی...
قدرت نفوذ مقبولیت قدرت نفوذ مقبولیت 2- اقناع‌سازی
در یک منطقه مداحی زندگی می‌کند که همه قبولش داشتند. در قانون، یک هیئت‌مدیره باید متشکل از شش نفر باشد؛ ولی هیئت‌مدی...
راه و چاه راه و چاه 2- اقناع‌سازی
یادم می‌آید که در انتخابات ریاست‌جمهوری، رای ما آقای رئیسی و برای شورای شهر هم مشخص بود. همه می‌دانستند به چه کسی ر...