ریش‌سفیدان همراه
2- اقناع‌سازی

ریش‌سفیدان همراه

آقای گران از فعالین حلقه‌ی میانی برای اقناع خیرین در جهت جذب حمایت‌های مالی از تکنیک «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در فعالیت‌های خیریه‌ی خود کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه‌های اشتغال، مسکن، درمان، جهیزیه و...را ایجاد و فعال کردیم و بعد از مدتی بزرگترها را پای کار آوردیم و با ترکیب بزرگترها و جوانترها، خیّرین نیز به ما اضافه شد؛ یعنی وقتی مسئولیت کارگروه مسکن منطقه‌ای را به ریش‌سفید آن محل می‌سپردیم، خودش نیز به‌دنبال خیر می‌رفت و مبلغی را جذب می‌نمود.

پس از جذب سرمایه توسط ایشان، کار اجرایی ساختن ساختمان را نیز گروه جهادی‌مان انجام می‌داد. حمایت از طرف بزرگترها، ریش‌سفیدان و معتمدین محل و کار از ما. باز هم خود من نیز در فضای مجازی و در فضای حقیقی، گزارش کار می‌دادم.

این تجربه متعلق به طرح «مرکز نیکوکاری» با 12 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار ابوالفضل گران
آقای ابوالفضل گران
36 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
از نیازمندی تا دستگیری از نیازمندی تا دستگیری 4- عملیات
یکی از فعالیت‌های ما در گروه‌های جهادی و مجمع خیرین این است که برای افراد نیازمندی که توان کار کردن را دارند، بستری...
ایجاد حس همدلی ایجاد حس همدلی 2- اقناع‌سازی
در طرح مجمع خیرین برای اینکه این ساختار مردمی در کار ما ایجاد شود و افراد احساس همدلی کنند، همه مشکلات و دلایل لزوم...
توزیع مهربانی توزیع مهربانی 4- عملیات
تا سال ۹۸ و قبل از کرونا، توزیع تمام بسته‌های سبدکالای نهادها به همان‌ شکل سنتی، برعهده خود ما بود. بسته‌ها را با م...
کمک در سایه‌ی فقدان کمک در سایه‌ی فقدان 4- عملیات
ما برای مرکز نیکوکاری با توجه به شرایط و اتفاقات مختلف برنامه‌های متفاوتی با حضور مردم طراحی می‌کردیم. برای مثال در...
به کام خیریه به کام خیریه 2- اقناع‌سازی
ما برای جذب افراد به خیریه خدمات مورد نیاز آن قشر یا صنف را با هزینه مناسب‌تر در مسجد به آنها ارائه می‌دادیم، مثلا...