ریش‌سفیدان همراه
2- اقناع‌سازی

ریش‌سفیدان همراه

آقای گران از فعالین حلقه‌ی میانی برای اقناع خیرین در جهت جذب حمایت‌های مالی از تکنیک «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و بیان می‌کنند:

ما در فعالیت‌های خیریه‌ی خود کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه‌های اشتغال، مسکن، درمان، جهیزیه و...را ایجاد و فعال کردیم و بعد از مدتی بزرگترها را پای کار آوردیم و با ترکیب بزرگترها و جوانترها، خیّرین نیز به ما اضافه شد؛ یعنی وقتی مسئولیت کارگروه مسکن منطقه‌ای را به ریش‌سفید آن محل می‌سپردیم، خودش نیز به‌دنبال خیر می‌رفت و مبلغی را جذب می‌نمود.

پس از جذب سرمایه توسط ایشان، کار اجرایی ساختن ساختمان را نیز گروه جهادی‌مان انجام می‌داد. حمایت از طرف بزرگترها، ریش‌سفیدان و معتمدین محل و کار از ما. باز هم خود من نیز در فضای مجازی و در فضای حقیقی، گزارش کار می‌دادم.

این تجربه متعلق به طرح «مرکز نیکوکاری» با 13 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار ابوالفضل گران
آقای ابوالفضل گران
37 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
در تکاپوی کنشگر در تکاپوی کنشگر 1- شناسایی
در شهرستان دره‌شهر ما برای شناسایی افرادی که بتوانند ما را در حمایت و کار برای محرومین همراهی کنند، اول به سراغ هیئ...
به کام خیریه به کام خیریه 2- اقناع‌سازی
ما برای جذب افراد به خیریه خدمات مورد نیاز آن قشر یا صنف را با هزینه مناسب‌تر در مسجد به آنها ارائه می‌دادیم، مثلا...
شبکه‌ی خیریه محلات شبکه‌ی خیریه محلات 3- تیم‌سازی
در حوزه‌ی انجام فعالیت‌های خیریه در شهر، ما ابتدا شروع به شناسایی و آمایش نیازمندان در محلات مختلف کردیم. سپس آمار...
قدرت نفوذ مقبولیت قدرت نفوذ مقبولیت 2- اقناع‌سازی
در یک منطقه مداحی زندگی می‌کند که همه قبولش داشتند. در قانون، یک هیئت‌مدیره باید متشکل از شش نفر باشد؛ ولی هیئت‌مدی...
دویدن پای شناخت دویدن پای شناخت 1- شناسایی
اواخر سال ۹۸ مجمع خیرین را تشکیل دادیم. اول شروع به گفتمان‌سازی کردیم و برای شناسایی افرادی که ما را همراهی کنند جل...