خودت انتخاب کن
2- اقناع‌سازی

خودت انتخاب کن

خانم جعفری از فعالین حلقه‌ میانی برای اقناع‌سازی مخاطبان خود از تکنیک «مزو» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی در خانه‌ی دین، اگر چند نفری که تازه آمده‌اند، همان ابتدا از کلاس‌ها خوششان نیاید و بروند، وقتی من آن‌ها را می‌بینم که جلوی درب خانه‎‌‌هایشان بی‎کار نشسته‌اند؛ می‌روم با آن‌ها صحبت می‌کنم و می‌گویم: به‌‎جای اینکه اینجا تنها بنشینی، بیا در کلاس‌ها شرکت کن، برای خودت خوب است وگرنه به حال ما فرقی نمی‌کند، قرار نیست در ازای آمدن شما پولی به ما بدهند، ما دوست داریم ثواب کنیم و شما هم در کلاس‌های ما حاضر باشید چون به نفع خودتان است. تعدادی از این‌ها قانع می‌شوند و می‌آیند، تعدادی هم نه.

 

این تجربه متعلق به طرح «خانه دین» با 9 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار جعفری
خانم جعفری
17 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
استعدادیابی در روضه استعدادیابی در روضه 1- شناسایی
با اجرای طرح رضوان موجی ایجاد شد که حدود ۳۷۰ جلسه خانگی برگزار کردیم و با حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر ارتباط چهره به چهر...
سردرِ خانه‌ها سردرِ خانه‌ها 2- اقناع‌سازی
بعد از انتخاب خانه‌ها، برای هر خانه‌، اسمی در نظر گرفته می‌شد که به‌‎صورت بنر چاپ می‌کردیم و سردر خانه نصب می‌شد؛ ی...
شروع از تو، کمک از ما شروع از تو، کمک از ما 2- اقناع‌سازی
اولین جلسه‌‌ی روضه‌ی خانگی که در طرح رضوان گذاشتیم مصادف با شهادت خانم فاطمه زهرا(س) در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ بود، وقتی...
مهدکودک هیئت مهدکودک هیئت 4- عملیات
ما در مسجدمان مهدکودک داریم، برای هیئت نیز به‌صورت جداگانه دو تا مهد دایر کرده‌ایم؛ یکی برای دخترها و یکی برای پسره...
یاد بگیر و یاد بده یاد بگیر و یاد بده 4- عملیات
ما در جلسات روضه‌های خانگی می‌خواستیم خود مخاطبین و مهمانانی که در جلسات حضور پیدا می‌کردند را فعال کنیم و در حرکت...