خودت انتخاب کن
2- اقناع‌سازی

خودت انتخاب کن

خانم جعفری از فعالین حلقه‌ میانی برای اقناع‌سازی مخاطبان خود از تکنیک «مزو» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی در خانه‌ی دین، اگر چند نفری که تازه آمده‌اند، همان ابتدا از کلاس‌ها خوششان نیاید و بروند، وقتی من آن‌ها را می‌بینم که جلوی درب خانه‎‌‌هایشان بی‎کار نشسته‌اند؛ می‌روم با آن‌ها صحبت می‌کنم و می‌گویم: به‌‎جای اینکه اینجا تنها بنشینی، بیا در کلاس‌ها شرکت کن، برای خودت خوب است وگرنه به حال ما فرقی نمی‌کند، قرار نیست در ازای آمدن شما پولی به ما بدهند، ما دوست داریم ثواب کنیم و شما هم در کلاس‌های ما حاضر باشید چون به نفع خودتان است. تعدادی از این‌ها قانع می‌شوند و می‌آیند، تعدادی هم نه.

 

این تجربه متعلق به طرح «خانه دین» با 9 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار جعفری
خانم جعفری
17 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
بال‌گستری برای نیکی بال‌گستری برای نیکی 1- شناسایی
ما طرح‌های خیریه‌ی متفاوتی را در شهر خود اجرا می‌کردیم و هر چندوقت یک‌بار در فضای مجازی روی یکی از طرح‌های خیریه تب...
اثر مهربانی اثر مهربانی 2- اقناع‌سازی
بعضی اوقات مشارکت دادن افراد در انجام کارهای خیر باعث می‌شود مسیر و دیدگاه آن‌ها متحول شود. در محل مرغ‌فروشی بود که...
هدایت نامحسوس هدایت نامحسوس 2- اقناع‌سازی
 ما هیأت دخترانه شکوفا را برای دختران نوجوان ذیل جلسات خانگی را تشکیل دادیم. دختران‌ نوجوان ثبت‌نام کردند و ما برای...
این پرچم دست توست این پرچم دست توست 2- اقناع‌سازی
برای گسترش فعالیت‌ها در مناطق محروم باید افراد بیشتری دغدغه‌مند و فعال می‌شدند. به همین منظور ما گروهی از جوانان را...
نمایشگاه فاطمیه نمایشگاه فاطمیه 4- عملیات
با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم در بوستان منطقه ۵۰ نفر جوان خوب هستند که ارتباطی با مسجد و هیئت‌های فرهنگی برقرار...