خودت انتخاب کن
2- اقناع‌سازی

خودت انتخاب کن

خانم جعفری از فعالین حلقه‌ میانی برای اقناع‌سازی مخاطبان خود از تکنیک «مزو» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی در خانه‌ی دین، اگر چند نفری که تازه آمده‌اند، همان ابتدا از کلاس‌ها خوششان نیاید و بروند، وقتی من آن‌ها را می‌بینم که جلوی درب خانه‎‌‌هایشان بی‎کار نشسته‌اند؛ می‌روم با آن‌ها صحبت می‌کنم و می‌گویم: به‌‎جای اینکه اینجا تنها بنشینی، بیا در کلاس‌ها شرکت کن، برای خودت خوب است وگرنه به حال ما فرقی نمی‌کند، قرار نیست در ازای آمدن شما پولی به ما بدهند، ما دوست داریم ثواب کنیم و شما هم در کلاس‌های ما حاضر باشید چون به نفع خودتان است. تعدادی از این‌ها قانع می‌شوند و می‌آیند، تعدادی هم نه.

 

این تجربه متعلق به طرح «خانه دین» با 9 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار جعفری
خانم جعفری
17 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
اردو در نقش تشویق اردو در نقش تشویق 2- اقناع‌سازی
در کنار جلسات خانه‌ی دین، ما اردو نیز برگزار می‌کنیم. معمولا هر چند وقت یک‎‌‌بار، روزهای جمعه اگر خود افراد تمایل د...
طرح رضوان طرح رضوان 4- عملیات
ایده جلسات خانگی را با عنوان طرح رضوان ابتدا از خانه‌ی مادر خودم شروع و در سال ۱۴۰۱ مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) را بر...
ارزش‌های مشترک ارزش‌های مشترک 2- اقناع‌سازی
برای برگزاری کلاس‌ها و جلسات در محله‌ها و خانه‌های مردم، می‌بایست خانه‌هایی را پیدا می‌کردیم که مورد تایید اهالی با...
استعدادیابی در روضه استعدادیابی در روضه 1- شناسایی
با اجرای طرح رضوان موجی ایجاد شد که حدود ۳۷۰ جلسه خانگی برگزار کردیم و با حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر ارتباط چهره به چهر...
یاد بگیر و یاد بده یاد بگیر و یاد بده 4- عملیات
ما در جلسات روضه‌های خانگی می‌خواستیم خود مخاطبین و مهمانانی که در جلسات حضور پیدا می‌کردند را فعال کنیم و در حرکت...