خودت انتخاب کن
2- اقناع‌سازی

خودت انتخاب کن

خانم جعفری از فعالین حلقه‌ میانی برای اقناع‌سازی مخاطبان خود از تکنیک «مزو» استفاده کرده و این‌گونه بیان می‌کنند:

پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی در خانه‌ی دین، اگر چند نفری که تازه آمده‌اند، همان ابتدا از کلاس‌ها خوششان نیاید و بروند، وقتی من آن‌ها را می‌بینم که جلوی درب خانه‎‌‌هایشان بی‎کار نشسته‌اند؛ می‌روم با آن‌ها صحبت می‌کنم و می‌گویم: به‌‎جای اینکه اینجا تنها بنشینی، بیا در کلاس‌ها شرکت کن، برای خودت خوب است وگرنه به حال ما فرقی نمی‌کند، قرار نیست در ازای آمدن شما پولی به ما بدهند، ما دوست داریم ثواب کنیم و شما هم در کلاس‌های ما حاضر باشید چون به نفع خودتان است. تعدادی از این‌ها قانع می‌شوند و می‌آیند، تعدادی هم نه.

 

این تجربه متعلق به طرح «خانه دین» با 9 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار جعفری
خانم جعفری
17 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
اردو در نقش تشویق اردو در نقش تشویق 2- اقناع‌سازی
در کنار جلسات خانه‌ی دین، ما اردو نیز برگزار می‌کنیم. معمولا هر چند وقت یک‎‌‌بار، روزهای جمعه اگر خود افراد تمایل د...
همراهی سخنرانان و مداحان همراهی سخنرانان و مداحان 2- اقناع‌سازی
رکن مهم جلسات روضه‌های خانگی سخنرانان و مداحان بودند و باید با سخنرانان و مداحان صحبت می‌کردیم و قبول می‌کردند که ب...
نمایشگاه فاطمیه نمایشگاه فاطمیه 4- عملیات
با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم در بوستان منطقه ۵۰ نفر جوان خوب هستند که ارتباطی با مسجد و هیئت‌های فرهنگی برقرار...
یاوران هیئت یاوران هیئت 2- اقناع‌سازی
در شهر پل سفید با همراهی دوستان، هیئتی تشکیل دادیم به نام «هیئت رایت العباس» که تمام مناسبت‌ها را پوشش می‌دهد. برای...
میزبانان روضه‌های خانگی میزبانان روضه‌های خانگی 2- اقناع‌سازی
اولین جلسه‌ای که گذاشتیم مصادف با شهادت خانم فاطمه زهرا (س) در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ بود، وقتی در همان اولین جلسه ویژگی...