برنامههای مناسبتی
آقای رحمانی از فعالین حلقهی میانی برای تشویق دیگران در جهت فعالیت در مجموعه از تکنیک «ایجاد عملیاتهای آزمایشی و نمونه» استفاده کرده و اینگونه بیان میکنند:
ما در ایام، مناسبتها، ولادتها، شهادتها در طول سال برنامه داریم. در این مراسمات از سایر افراد از قشرهای مختلف جامعه هم استفاده میکنیم. جوانان و نوجوانان، بزرگترها و سنین پایینتر، مثلا گروه سرودی داشتیم که از سنین پایینتر تشکیل شده بودند، برای افراد انتظامات از جوانترها و نوجوانترها استفاده میکردیم و این باعث شده بود که دیگران هم تشویق شوند و بگویند ما هم میخواهیم در این مجموعه فعالیت کنیم، آیا میشود که ما هم باشیم و این کارها را انجام دهیم؟
مثلا یکی از فعالیتهایی که انجام گرفت این بود؛ مسافتی حدود ۱۵۰۰ کیلومتر تا مشهد الرضا را طی کردیم و توانستیم موکبی را در خیابان امام رضا (ع) داشته باشیم که تماما از کمکهای مردمی و نذورات و خیّرین بوده است. آن جا حدود ۱۰۰۰۰۰ خدمت را به زائرین و عاشقان حضرت رضا در ایام شهادت ایشان داشتیم و توانستیم ارائه دهیم. اینها فعالیتهایی بود که انجام میشد اما مسئله مهمتر، رسانه و بازتاب این فعالیتها در فضای مجازی و رسانه ملی باعث میشد موفقیت کارمان دوچندان شود و به کارمان ضریب دهیم و توانمان بیشتر شود.