برای خوشحالی امام‌عصر(عج)
2- اقناع‌سازی

برای خوشحالی امام‌عصر(عج)

سرکار خانم کاظمی از فعالین حلقه‌ی میانی برای اقناع‌سازی همراهان‌شان از تکنیک «مدیریت حواس و احساسات» استفاده و بیان می‌کنند:

بعد از اینکه صحنه های دل‌خراش سیل را در شهرمان دیدیم، گفتیم باید خودمان قدمی برداریم. از قبل به سبب کارهای فرهنگی و جلسات و موسسه قرآنی افرادی را می‌شناختیم. دور هم جمع شدیم و گفتیم الان باید کار جهادی را نشان دهیم. در آن سرما و اوضاع سیل‌زده، هر کس چیزی می‌آورد و مایحتاج را تأمین می‌کرد. به نظرم همان عشق به امام زمان (عج) بود. چون ما هر کاری که قبلاً انجام می‌دادیم را نذر ظهور ایشان می‌کردیم تا برای ظهور قدمی برداریم.آن زمان هم همین را عهد کردیم؛ عهد کردیم که هر آنچه که انجام می‌دهیم برای خوشنودی دل امام زمان(عج) باشد و همین را هم به افراد اعلام می‌کردیم. اعضاء عشق به رهبرمان را هم دارند. همین کارها باعث شد که ارتباط قلبی و صمیمیت‌مان خیلی بیشتر شود. وقتی دل کسی را شاد می‌کردند، می‌شد شادی را در چهره تک‌تکشان دید. بعضاً گریه می‌کردند و اشکشان در می‌آمد که همین عامل ثابت قدمی‌شان هم شد.

این تجربه متعلق به طرح «همه آمده بودند» با 4 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار کاظمی
خانم کاظمی
7 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
مجمع‌خیرین و گروه‌های جهادی مجمع‌خیرین و گروه‌های جهادی 4- عملیات
هسته اولیه فعالیت‌های ما و شکل‌گیری مجمع‌خیرین و گروه‌های جهادی ابتدا در هیئت امام حسن مجتبی (ع) شکل گرفت. آنجا بچه...
خنکای تابستان خنکای تابستان 4- عملیات
شهرستان دره شهر از مناطق گرمسیر کشور است و تابستان‌های طولانی و خیلی گرمی دارد. با دوستان خود در بهار سال ۱۴۰۰ تصمی...
توزیع مهربانی توزیع مهربانی 4- عملیات
تا سال ۹۸ و قبل از کرونا، توزیع تمام بسته‌های سبدکالای نهادها به همان‌ شکل سنتی، برعهده خود ما بود. بسته‌ها را با م...
قدرت نفوذ مقبولیت قدرت نفوذ مقبولیت 2- اقناع‌سازی
در یک منطقه مداحی زندگی می‌کند که همه قبولش داشتند. در قانون، یک هیئت‌مدیره باید متشکل از شش نفر باشد؛ ولی هیئت‌مدی...
هفته‌های ۱۰ هزار تومنی هفته‌های ۱۰ هزار تومنی 4- عملیات
در ابتدا دوستان دغدغه‌مند بررسی کردند که چه افرادی بیشتر از همه نیازمند هستند و به ۵۰ خانواری رسیدند که مشکل معیشتی...