برای خوشحالی امام‌عصر(عج)
2- اقناع‌سازی

برای خوشحالی امام‌عصر(عج)

سرکار خانم کاظمی از فعالین حلقه‌ی میانی برای اقناع‌سازی همراهان‌شان از تکنیک «مدیریت حواس و احساسات» استفاده و بیان می‌کنند:

بعد از اینکه صحنه های دل‌خراش سیل را در شهرمان دیدیم، گفتیم باید خودمان قدمی برداریم. از قبل به سبب کارهای فرهنگی و جلسات و موسسه قرآنی افرادی را می‌شناختیم. دور هم جمع شدیم و گفتیم الان باید کار جهادی را نشان دهیم. در آن سرما و اوضاع سیل‌زده، هر کس چیزی می‌آورد و مایحتاج را تأمین می‌کرد. به نظرم همان عشق به امام زمان (عج) بود. چون ما هر کاری که قبلاً انجام می‌دادیم را نذر ظهور ایشان می‌کردیم تا برای ظهور قدمی برداریم.آن زمان هم همین را عهد کردیم؛ عهد کردیم که هر آنچه که انجام می‌دهیم برای خوشنودی دل امام زمان(عج) باشد و همین را هم به افراد اعلام می‌کردیم. اعضاء عشق به رهبرمان را هم دارند. همین کارها باعث شد که ارتباط قلبی و صمیمیت‌مان خیلی بیشتر شود. وقتی دل کسی را شاد می‌کردند، می‌شد شادی را در چهره تک‌تکشان دید. بعضاً گریه می‌کردند و اشکشان در می‌آمد که همین عامل ثابت قدمی‌شان هم شد.

این تجربه متعلق به طرح «همه آمده بودند» با 4 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار کاظمی
خانم کاظمی
7 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
بیا سر خط! بیا سر خط! 4- عملیات
به موازات اجرای طرح خانه‌های دین و زندگی درخواست‌های زیادی برای تهیه جهیزیه، کمک به هزینه درمان و معیشت نیازمندان د...
به کام خیریه به کام خیریه 2- اقناع‌سازی
ما برای جذب افراد به خیریه خدمات مورد نیاز آن قشر یا صنف را با هزینه مناسب‌تر در مسجد به آنها ارائه می‌دادیم، مثلا...
شناخت از جمع قرآنی شناخت از جمع قرآنی 1- شناسایی
 سال ۹۸ شهر ما سیل آمد و دیدن آن اوضاع سیل‌زدگان خیلی دلخراش بود. پیش خودم گفتم باید خودمان قدمی برداریم. عده‌ای از...
همیاری مردمی همیاری مردمی 4- عملیات
برنامه‌ی اصلی ما در طرح مجمع خیرین این است که مردم خودشان به همدیگر کمک کنند. به همین علت از نیروهایمان درخواست کرد...
راه و چاه راه و چاه 2- اقناع‌سازی
یادم می‌آید که در انتخابات ریاست‌جمهوری، رای ما آقای رئیسی و برای شورای شهر هم مشخص بود. همه می‌دانستند به چه کسی ر...