برای خوشحالی امام‌عصر(عج)
2- اقناع‌سازی

برای خوشحالی امام‌عصر(عج)

سرکار خانم کاظمی از فعالین حلقه‌ی میانی برای اقناع‌سازی همراهان‌شان از تکنیک «مدیریت حواس و احساسات» استفاده و بیان می‌کنند:

بعد از اینکه صحنه های دل‌خراش سیل را در شهرمان دیدیم، گفتیم باید خودمان قدمی برداریم. از قبل به سبب کارهای فرهنگی و جلسات و موسسه قرآنی افرادی را می‌شناختیم. دور هم جمع شدیم و گفتیم الان باید کار جهادی را نشان دهیم. در آن سرما و اوضاع سیل‌زده، هر کس چیزی می‌آورد و مایحتاج را تأمین می‌کرد. به نظرم همان عشق به امام زمان (عج) بود. چون ما هر کاری که قبلاً انجام می‌دادیم را نذر ظهور ایشان می‌کردیم تا برای ظهور قدمی برداریم.آن زمان هم همین را عهد کردیم؛ عهد کردیم که هر آنچه که انجام می‌دهیم برای خوشنودی دل امام زمان(عج) باشد و همین را هم به افراد اعلام می‌کردیم. اعضاء عشق به رهبرمان را هم دارند. همین کارها باعث شد که ارتباط قلبی و صمیمیت‌مان خیلی بیشتر شود. وقتی دل کسی را شاد می‌کردند، می‌شد شادی را در چهره تک‌تکشان دید. بعضاً گریه می‌کردند و اشکشان در می‌آمد که همین عامل ثابت قدمی‌شان هم شد.

این تجربه متعلق به طرح «همه آمده بودند» با 4 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار کاظمی
خانم کاظمی
7 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
از گفتگو تا حرکت از گفتگو تا حرکت 2- اقناع‌سازی
بچه‌های مرکز نیکوکاری در خانه‌ی رابط محلات یا خانه خودشان جلسه می‌گذاشتند و میزبانی می‌گرفتند. این جلسات به‌عنوان ش...
از مشارکت کنندگان به کنشگران نو از مشارکت کنندگان به کنشگران نو 1- شناسایی
برای عملیات‌ها، اولش طوری بود که ما خودمان بدون مشارکت مردم آن محله، می‌رفتیم و همه برنامه‌ها را انجام می‌دادیم و ب...
دهم‌های ده تومنی دهم‌های ده تومنی 4- عملیات
در یکی از طرح‌های خیریه که اجرا کردیم از مردم خواستیم دهم‌های هر ماه ده تومن به حساب خیریه واریز کنند و این پیشنهاد...
تضمین مشارکت محلی تضمین مشارکت محلی 2- اقناع‌سازی
یک گروه، معتمدین محل بودند. کسانی که مردم بیشترین مراجعه را به آنها داشتند. مثلا، یک شیخ، پیرمرد، مداح، رئیس قبیله...
گروه‌های مطالبه گری گروه‌های مطالبه گری 4- عملیات
ما در کمک به رفع محرومیت دو تا برنامه داشتیم؛ یکی اینکه مردم را پای کار آوردیم تا معطل دولت و نهادها نباشند، دوم ای...