برای خوشحالی امام‌عصر(عج)
2- اقناع‌سازی

برای خوشحالی امام‌عصر(عج)

سرکار خانم کاظمی از فعالین حلقه‌ی میانی برای اقناع‌سازی همراهان‌شان از تکنیک «مدیریت حواس و احساسات» استفاده و بیان می‌کنند:

بعد از اینکه صحنه های دل‌خراش سیل را در شهرمان دیدیم، گفتیم باید خودمان قدمی برداریم. از قبل به سبب کارهای فرهنگی و جلسات و موسسه قرآنی افرادی را می‌شناختیم. دور هم جمع شدیم و گفتیم الان باید کار جهادی را نشان دهیم. در آن سرما و اوضاع سیل‌زده، هر کس چیزی می‌آورد و مایحتاج را تأمین می‌کرد. به نظرم همان عشق به امام زمان (عج) بود. چون ما هر کاری که قبلاً انجام می‌دادیم را نذر ظهور ایشان می‌کردیم تا برای ظهور قدمی برداریم.آن زمان هم همین را عهد کردیم؛ عهد کردیم که هر آنچه که انجام می‌دهیم برای خوشنودی دل امام زمان(عج) باشد و همین را هم به افراد اعلام می‌کردیم. اعضاء عشق به رهبرمان را هم دارند. همین کارها باعث شد که ارتباط قلبی و صمیمیت‌مان خیلی بیشتر شود. وقتی دل کسی را شاد می‌کردند، می‌شد شادی را در چهره تک‌تکشان دید. بعضاً گریه می‌کردند و اشکشان در می‌آمد که همین عامل ثابت قدمی‌شان هم شد.

این تجربه متعلق به طرح «همه آمده بودند» با 4 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار کاظمی
خانم کاظمی
7 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
به کام خیریه به کام خیریه 2- اقناع‌سازی
ما برای جذب افراد به خیریه خدمات مورد نیاز آن قشر یا صنف را با هزینه مناسب‌تر در مسجد به آنها ارائه می‌دادیم، مثلا...
تضمین مشارکت محلی تضمین مشارکت محلی 2- اقناع‌سازی
یک گروه، معتمدین محل بودند. کسانی که مردم بیشترین مراجعه را به آنها داشتند. مثلا، یک شیخ، پیرمرد، مداح، رئیس قبیله...
دهم‌های ده تومنی دهم‌های ده تومنی 4- عملیات
در یکی از طرح‌های خیریه که اجرا کردیم از مردم خواستیم دهم‌های هر ماه ده تومن به حساب خیریه واریز کنند و این پیشنهاد...
کمک در سایه‌ی فقدان کمک در سایه‌ی فقدان 4- عملیات
ما برای مرکز نیکوکاری با توجه به شرایط و اتفاقات مختلف برنامه‌های متفاوتی با حضور مردم طراحی می‌کردیم. برای مثال در...
نمک‌گیر نمک‌گیر 2- اقناع‌سازی
ما در محلات مختلف برای جذب و فعال کردن افراد از همان ابتدا کسی را در موضوعاتی مثل آسفالت کوچه‌ها درگیر نمی‌کردیم؛ ب...