برای خوشحالی امام‌عصر(عج)
2- اقناع‌سازی

برای خوشحالی امام‌عصر(عج)

سرکار خانم کاظمی از فعالین حلقه‌ی میانی برای اقناع‌سازی همراهان‌شان از تکنیک «مدیریت حواس و احساسات» استفاده و بیان می‌کنند:

بعد از اینکه صحنه های دل‌خراش سیل را در شهرمان دیدیم، گفتیم باید خودمان قدمی برداریم. از قبل به سبب کارهای فرهنگی و جلسات و موسسه قرآنی افرادی را می‌شناختیم. دور هم جمع شدیم و گفتیم الان باید کار جهادی را نشان دهیم. در آن سرما و اوضاع سیل‌زده، هر کس چیزی می‌آورد و مایحتاج را تأمین می‌کرد. به نظرم همان عشق به امام زمان (عج) بود. چون ما هر کاری که قبلاً انجام می‌دادیم را نذر ظهور ایشان می‌کردیم تا برای ظهور قدمی برداریم.آن زمان هم همین را عهد کردیم؛ عهد کردیم که هر آنچه که انجام می‌دهیم برای خوشنودی دل امام زمان(عج) باشد و همین را هم به افراد اعلام می‌کردیم. اعضاء عشق به رهبرمان را هم دارند. همین کارها باعث شد که ارتباط قلبی و صمیمیت‌مان خیلی بیشتر شود. وقتی دل کسی را شاد می‌کردند، می‌شد شادی را در چهره تک‌تکشان دید. بعضاً گریه می‌کردند و اشکشان در می‌آمد که همین عامل ثابت قدمی‌شان هم شد.

این تجربه متعلق به طرح «همه آمده بودند» با 4 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار کاظمی
خانم کاظمی
7 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
قدرت نفوذ مقبولیت قدرت نفوذ مقبولیت 2- اقناع‌سازی
در یک منطقه مداحی زندگی می‌کند که همه قبولش داشتند. در قانون، یک هیئت‌مدیره باید متشکل از شش نفر باشد؛ ولی هیئت‌مدی...
پایش خانه به خانه پایش خانه به خانه 1- شناسایی
مسجد محله که ساخته شد، کنارش يک کانون خيريه هم احداث کرديم. با کمیته‌ امداد، سپاه و چند مجموعه دیگر صحبت کردیم و نه...
مجمع‌خیرین و گروه‌های جهادی مجمع‌خیرین و گروه‌های جهادی 4- عملیات
هسته اولیه فعالیت‌های ما و شکل‌گیری مجمع‌خیرین و گروه‌های جهادی ابتدا در هیئت امام حسن مجتبی (ع) شکل گرفت. آنجا بچه...
تامین برنج تامین برنج 4- عملیات
یکی از طرح‌های ما برای تهیه‌ی برنج خانواده‌های نیازمند این بود که تلاش کردیم گونی‌هایی را فراهم کنیم و به برنج‌‌کار...
رفاقتی رفاقتی 2- اقناع‌سازی
در طرح مجمع خیرین ما تلاش می‌کنیم در هر محله افراد همان محل را دغدغه‌مند و پای کار کمک به محرومین بیاوریم. یکی از ر...