بزرگان قرآنی
2- اقناع‌سازی

بزرگان قرآنی

آقای رحمانی از فعالین حلقه‌ی میانی در راستای همراه‌کردن مردم برای تشکیل جلسات خانگی قرآن از تکنیک «استفاده از افراد سرشناس و پیشرو در امر اقناع» بهره گرفته و این‌گونه بیان می‌کنند:

ما در فعالیت‌های قرآنی، از رسانه در بخش‌های مختلف اطلاع‌رسانی، ترغیب مخاطبین برای برگزاری جلسات قرآنی و... استفاده می‌کنیم. برای مثال پویش ستاره‌های زمین را بومی کردیم، یعنی از کنشگران و پیشکسوتان قرآنی با توجه به بضاعتمان در یک استودیوی کوچک دعوت کردیم و از حال و هوای قرآنی که از قبل داشتند مصاحبه‌هایی گرفتیم. سپس در کانال‌ها و رسانه‌های مختلف منتشر کردیم.

می‌خواستیم از بقیه همشهری‎‌های خودمان در شهرستان دعوت کنیم چون واقعا شهرستان کوچک و نوپایی است، و الحمدلله حرف شنوی‌ها خوب است. دعوت پیشکسوتان و بزرگان قرآنی باعث شد که دیگران هم این فعالیت را ادامه داده و جلسات خانگی قرآن را شکل دهند.

این تجربه متعلق به طرح «قاف (قرآن، آرامش، فلارد)» با 9 تجربه ثبت‌شده می‌باشد.
مشاهده طرح
مجری طرح:
تصویر آواتار مجید رحمانی
آقای مجید رحمانی
9 تجربه
شاید این تجربه‌ها هم به کارتان بیاید:
محبین الزهرا  سلام‌الله‌علیها محبین الزهرا سلام‌الله‌علیها 2- اقناع‌سازی
به تجربه ثابت شده که خیلی مواقع بری اقناع مخاطب برای پذیرش معارف دین لازم به استدلال‌های پیچیده و یا مباحث عمیق نیس...
شبکه‌ی قرآنی شبکه‌ی قرآنی 2- اقناع‌سازی
ما در سطح استان کرمان شبکه‌ای ایجاد کردیم به این صورت که ۲۳ شهرستان هر کدام یک شورا و رابط کارگروهی داشتند. اعضای ش...
طرح شفاعت نیکو طرح شفاعت نیکو 4- عملیات
فعالیت مجموعه «شفاعت نیکو» در زمینه واسطه‌گری ازدواج است. ما در گذشته تعدادی از آدم‌های مؤمن، متعهد و باتجربه‌ای که...
بستری برای ارائه‌ی توانمندی بستری برای ارائه‌ی توانمندی 2- اقناع‌سازی
در حین برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم برای جذب بیشتر افراد مختلف به جلسات بستری فراهم کردیم که خانم‌هایی که در کاری...
برنامه‌های مناسبتی برنامه‌های مناسبتی 2- اقناع‌سازی
ما در ایام‌، مناسبت‌ها، ولادت‌ها، شهادت‌ها در طول سال برنامه داریم. در این مراسمات از سایر افراد از قشرهای مختلف جا...